☆ Skravletråd Mai ☆

Jaja [emoji14] Hahahaha vi vet bedre da!
Dør da mye mer i de andre [emoji14] Du får gjøre det haha
Ja, dør mye mer i de andre filmene (vet ikke om du mente "film 2 og 3 i pirates of.." eller HP og lotr, men sant begge deler [emoji28]).

Her i hus har man ikke noe valg. Du må bli litt nerd. [emoji33]

Ja, dør mye mer i de andre filmene (vet ikke om du mente "film 2 og 3 i pirates of.." eller HP og lotr, men sant begge deler [emoji28]).

Her i hus har man ikke noe valg. Du må bli litt nerd. [emoji33]
Mente strengt talt HP og LOTR [emoji14] Haha. Syns også orkene er mye eklere enn det som skjer i Pirates [emoji14]

Mente strengt talt HP og LOTR [emoji14] Haha. Syns også orkene er mye eklere enn det som skjer i Pirates [emoji14]
Det er de. Orkene er egentlig kjempeekle. Og stygge.. [emoji14] piratfilmene har jo strengt tatt ingenting EKKELT, er vel heller det at "monstrene" KAN oppfattes som litt skumle..

Ikke tilfeldigvis noen natteravner oppe av diverse grunner..? :)

Får bare følge med litt og se! Om det er er bra konsept :)
Frykter det er for store byer. Butikker som er med på det. Er nok ikke lokalbutikken min det. Kanskje om jeg kjører til kjøpesenter, kanskje.

Holder meg nok til pokemon jeg. Gå langt og klekke egg

Får bare følge med litt og se! Om det er er bra konsept :)
Frykter det er for store byer. Butikker som er med på det. Er nok ikke lokalbutikken min det. Kanskje om jeg kjører til kjøpesenter, kanskje.

Blir nok antagelig noe sånt.. Skulle hatt mer.. Stedsuavhengig. Som det å klekke egg i pokemon, er et bra konsept. Bare synd det er NULL sjans for å finne pokemon ute i fjell og mark, eller bare.. Ja. Der det er minst 200m mellom hver nabo..

Back
Topp