☆ Skravletråd Mai ☆

Du skal ikke regne BMI når du er gravid.
Jeg har vel en BMI på rundt 26 nå som er 1 over det som regnes som normal, den var på 36,5 når jeg startet som er "Fedme II", og det var fryktelig ille

Nei, jeg vet det.. Poenget var bare at jeg akkurat nå føler meg veldig tung, og HVIS jeg skulle regnet bmi nå, ville jeg vært over. Sist svangerskap var jeg på "normalvektig" på bmi, helt i slutten. Vet man ikke skal regne bmi da, men jeg sjekket for moros skyld.
Men tror det sier mer om startvekten min egentlig.
Før graviditet nå, lå jeg akkurat under. 24,91 står det på helsekortet mitt [emoji85] Aldri vært så tung før, så begynner bli på tide å ta et liiite tak. Ikke for slankingens skyld, men for kroppen. For å ikke gå enda mer opp.

Da har du jo tatt skikkelig tak i problemet,og! Du skjønner det nok selv også, men.. Det er en kjempeprestasjon! Blir litt vanskelig å finne noe annet å si, for det er faktisk veldig veldig imponerende...! :) Som jeg mulig har nevnt et par ganger nå, bare med ulik formulering.. Haha.. [emoji85]

Aldri hatt behov for noe slankekur selv altså. Aldri bikket overvektig ift bmi (.. Annet enn om du skal regne med gravidvekten :p), og derfor ikke tenkt på - slanking-.. Men begynner komme meg dit etterhvert, ser jeg.
Neei, jeg begynte å jogge en periode. Hver kveld. Fordi jeg vet det er bra for kroppen, ikke som slanking. Gikk lei, fordi jeg hater jogging. Prøvde det to ganger (perioder), men synes det er skikkelig kjedelig. Å gå/løpe frem og tilbake er ikke noe interessant. Skulle hatt noe variasjoner og turalternativ, men.. Ikke så mye å velge i.. Eller. Sikkert en del som jeg bare ikke vet om.
Apper som.. Trimpoeng, hjelper litt. Men måtte jo kjøre et stykke for å komme til hvert startpunkt. Så, skulle gjerne hatt noe ala "få poeng pr km, vinn flotte premier! 1 lodd pr mil!". Det hadde drevet meg. Bør dog kanskje uansett prøve på nytt nå som depresjonen er borte. Mye den som dro meg ned hver gang jeg prøvde noe.

Men. Ja. Altså, uansett.. Jeg synes det er veldig flott at du for din del har såpass nytte av det. At du merker positive effekter, som du ønsker holde på. Det er jo et supert.. Hva skal jeg kalle det.. En god motivasjon, kanskje...? Til å opprettholde en viss form for trening og kosthold..!
Geddit

Ikke lansert enda da
Men det er noe greier med å gå, som pokemon. Og ekte premier.

Ellers får pokemon meg til å gå ;-)

Ingenting hørtes digg ut altså ! [emoji7][emoji7]
Ikke egentlig. Har rørt meg opp og ned trappen for å ta nesespray eller bare.. Se stua.. Bare for å se noe annet enn veggen. Men er egentlig rimelig dårlig enda. Ene gangen jeg reiste meg opp, falt jeg rett og slett tilbake i senga igjen. Ble så svimmel [emoji85]

Ikke for det, får sett mye film, da! Prøvde vise dattera pirates of the caribbean, men til min skuffelse synes hun det var skikkelig skikkelig kjedelig. (kremt.. Hun er litt ung for dem, og forstod lite av det de sa - noe som er halve moroa. Så.. Ligger vel der [emoji85])

Geddit

Ikke lansert enda da
Men det er noe greier med å gå, som pokemon. Og ekte premier.

Ellers får pokemon meg til å gå ;-)
Om de bare gadd å ha pokemon utpå bygda og i skogene, så hadde det hjulpet STORT! [emoji14]
Men Geddit? Må sjekke ut..!

Ikke egentlig. Har rørt meg opp og ned trappen for å ta nesespray eller bare.. Se stua.. Bare for å se noe annet enn veggen. Men er egentlig rimelig dårlig enda. Ene gangen jeg reiste meg opp, falt jeg rett og slett tilbake i senga igjen. Ble så svimmel [emoji85]

Ikke for det, får sett mye film, da! Prøvde vise dattera pirates of the caribbean, men til min skuffelse synes hun det var skikkelig skikkelig kjedelig. (kremt.. Hun er litt ung for dem, og forstod lite av det de sa - noe som er halve moroa. Så.. Ligger vel der [emoji85])
Uff da. Nei om man er dårlig er det noe helt annet da! God bedring

Og ja Pirates trenger man å forstå den humoren [emoji14] Så de nylig selv. Og ler godt med haha

Nei, jeg vet det.. Poenget var bare at jeg akkurat nå føler meg veldig tung, og HVIS jeg skulle regnet bmi nå, ville jeg vært over. Sist svangerskap var jeg på "normalvektig" på bmi, helt i slutten. Vet man ikke skal regne bmi da, men jeg sjekket for moros skyld.
Men tror det sier mer om startvekten min egentlig.
Før graviditet nå, lå jeg akkurat under. 24,91 står det på helsekortet mitt [emoji85] Aldri vært så tung før, så begynner bli på tide å ta et liiite tak. Ikke for slankingens skyld, men for kroppen. For å ikke gå enda mer opp.

Da har du jo tatt skikkelig tak i problemet,og! Du skjønner det nok selv også, men.. Det er en kjempeprestasjon! Blir litt vanskelig å finne noe annet å si, for det er faktisk veldig veldig imponerende...! :) Som jeg mulig har nevnt et par ganger nå, bare med ulik formulering.. Haha.. [emoji85]
Som høygravid med eldste var jeg absolutt normalvektig. Jeg var 2-3 kg tyngre enn jeg er nå. Men jeg startet jo på grensen til undervekt da...

Det Musemor har gjort, og gjør, er helt fantastisk. Jeg klarer ikke finne motivasjon til det samme og lurer på hva som skjer når jeg begynner å jobbe. For nå går jeg jo trilletur

Om de bare gadd å ha pokemon utpå bygda og i skogene, så hadde det hjulpet STORT! [emoji14]
Men Geddit? Må sjekke ut..!
Vel. Geddit må du vente et par uker med å sjekke, jeg bare leste om det.

Men spørs hvor mye av det som er på bygd og skog da, for det var noe med butikker. Men også noe med km.

Som høygravid med eldste var jeg absolutt normalvektig. Jeg var 2-3 kg tyngre enn jeg er nå. Men jeg startet jo på grensen til undervekt da...

Det Musemor har gjort, og gjør, er helt fantastisk. Jeg klarer ikke finne motivasjon til det samme og lurer på hva som skjer når jeg begynner å jobbe. For nå går jeg jo trilletur
Jeg går tur etter at Lille U er i seng, så tar mannen de eldste :)
Snakk med mannen din så finner dere nok en løsning dersom du ønsker å få tid til å gå tur

Back
Topp