[emoji15] snuppa krabbe opp i senga si og sovne helt av seg selv[emoji15] lettere sjokkskadd[emoji28][emoji23] Sprinkelsenga hennes står helt inntil senga mi.
Hehe, så bra da[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji15] snuppa krabbe opp i senga si og sovne helt av seg selv[emoji15] lettere sjokkskadd[emoji28][emoji23] Sprinkelsenga hennes står helt inntil senga mi.
Feriepenger ja [emoji4]
Det er det fler som gleder seg til.
Skattepengene går desverre rett til et forsikringsoppgjør.
Den var utrolig fin.
Hvor skal du kjøpe den?
Er visst en app med diskusjonsforum og slikt i. Bv var der hvertfall og ellers ganske likt som appen. Utenom jeg ikke blir kasta ut [emoji23]
Tenker du da med hensyn på at opptjente feriedager trekkes fra feriepengegrunnlaget?Feriepenger ja. Vel. Jeg må huske å minne jobben på at jeg avslutter ulønnet perm i starten av juli og tar fire uker (lønnet!! Feriepenger!!) ferie før jeg begynner å jobbe i august
Må vente til i kveld jeg. Tok opp gårsdagens episode. Gleder megEn greys episode før sovetid tenker jeg![]()
Det skal vi og ha når vi kjøper husJupp, også med hus kan vi kjøpe trampoline (noe som garantert er grunnen til at snuppa vil at vi skal kjøpe [emoji23])
For en fantastisk start på dagenGod morgen[emoji2] Her er det strålende sol, fuglene synger og skyfri himmel[emoji295]️ Kan man be om noe bedre da man alikevel må opp så tidlig[emoji4] Vurderer om vi skal ta frokosten ute i dag, det hadde vært godt det[emoji2] Ha en fin dag i dag[emoji178]
Så deiligGod morgenher kommer vaskehjelpen i dag. Det trengs , var ikke sist uke pga 17 mai nemlig .
![]()
Ja, er det ikke typisk..? [emoji14]Den er veldig aktuell for alle barn enda syns jeg. Mine har 5 min å gå til/fra skolen. De bruker rundt 30 min [emoji23]
Tenker du da med hensyn på at opptjente feriedager trekkes fra feriepengegrunnlaget?
Feriepenger får man jo ut fra forrige års opptjening (så sant du ikke fikk permisjonspengene direkte fra NAV)
Det var godt. Eneste tragiske er at det nå er tomt.Heldiggris![emoji1] elsker berlinerboller!
Sorry, jeg trenger at han rydder kjøkkenet i dag [emoji23]Kan jeg låne han litt?[emoji7]
Skreiv bare babyverden jeg så kom det oppFinner ikke bv der jeg?[emoji849]
Ser den. Men er gjerne en god del distraksjoner å finne [emoji14]Sant det.
Men en halvtime over leggetid var det forventet litt effektivitet
Jeg har såå lyst til å skravle med dere akkurat nå, men er helt tom i hodet for ting å skravle om [emoji85]
Klarer ikke tenke så hardt akkurat nå [emoji28]
Grugleder meg skikkelig til å flytte om snart! Venter mest bare på klarsignal![]()
Fant den på finn, med prislappene på . veldig greitFeriepenger ja [emoji4]
Det er det fler som gleder seg til.
Skattepengene går desverre rett til et forsikringsoppgjør.
Den var utrolig fin.
Hvor skal du kjøpe den?
Det er fantastiskSå deiligElsker å komme hjem til rent hus
![]()
Det forstår jeg [emoji173] Stakar, ikke lett det der. Håper mannen holder seg frisk og at kb får lagt det bak seg etterhvert. Følger legen opp mannen din?
Går greit. Jeg savner datteren min merker jeg. Ellers skal det gjøres masse. Tok MR av årene i hodet i kveld. Også skal de ta spinalpunksjon for å måle trykk, tappe og måle trykk etter tapping. Og spinalprøver. Flere blodprøver, og nye bilder av øynene. Avhengig av hva de finner så skal de og prøve oppstart av behandling og se effekt av medisinering. Føler meg i allefall trygg på. Finner de ingenting blir diagnosen idiopatisk intrakraniell hypertensjon og behandles deretter.