☆ Skravletråd Mai ☆

Feriepenger ja [emoji4]
Det er det fler som gleder seg til.
Skattepengene går desverre rett til et forsikringsoppgjør.

Den var utrolig fin.
Hvor skal du kjøpe den?

Vet du når feriepengene kommer?
Eller er det individuelt?
Jeg har ikke fått det på mange år og glemmer alltid når mannen får. Og han selv er det ingen hjelp i på det området ^^

Feriepenger ja. Vel. Jeg må huske å minne jobben på at jeg avslutter ulønnet perm i starten av juli og tar fire uker (lønnet!! Feriepenger!!) ferie før jeg begynner å jobbe i august
Tenker du da med hensyn på at opptjente feriedager trekkes fra feriepengegrunnlaget?
Feriepenger får man jo ut fra forrige års opptjening (så sant du ikke fikk permisjonspengene direkte fra NAV)

God morgen[emoji2] Her er det strålende sol, fuglene synger og skyfri himmel[emoji295]️ Kan man be om noe bedre da man alikevel må opp så tidlig[emoji4] Vurderer om vi skal ta frokosten ute i dag, det hadde vært godt det[emoji2] Ha en fin dag i dag[emoji178]
For en fantastisk start på dagen :D <3

Den er veldig aktuell for alle barn enda syns jeg. Mine har 5 min å gå til/fra skolen. De bruker rundt 30 min [emoji23]
Ja, er det ikke typisk..? [emoji14]
Broren min blir 22 snart da, så ikke aktuell for HAN lenger. Men det der, det var virkelig spot on til hvordan han var.

Tenker du da med hensyn på at opptjente feriedager trekkes fra feriepengegrunnlaget?
Feriepenger får man jo ut fra forrige års opptjening (så sant du ikke fikk permisjonspengene direkte fra NAV)

Jeg fikk lønn via jobb i permisjonen, og skal derfor få feriepenger, og avtalte å minne jobben på at jeg skal ta t ferie før ejg begynner å jobbe så de avslutter den ulønnede permen min. Det tekniske i hvordan de løser det får lønnsansvarlig ta seg av. Men jeg hr ulønnet perm nå. Spå begynner jeg å jobbe igjen og da skal jeg ha lønn. Men jeg skal altså ha ferie. Normalt får eg feriepenger i stedet for lønn i juni og lønn som normalt når jeg har ferie, men jeg er ikke helt sikker på hvordan de løser det. Men jeg skal i alle fall få penger i sommer :)

Sant det.

Men en halvtime over leggetid var det forventet litt effektivitet
Ser den. Men er gjerne en god del distraksjoner å finne [emoji14]

Jeg har såå lyst til å skravle med dere akkurat nå, men er helt tom i hodet for ting å skravle om [emoji85]

Klarer ikke tenke så hardt akkurat nå [emoji28]
Grugleder meg skikkelig til å flytte om snart! Venter mest bare på klarsignal :)

Lykke til med flytting[emoji2] blir nok deilig når dere er ferdig!

Lunsj på mc Donalds i dag gitt:P
Og alt for mange lapper fattigere...jaja:P Fikk mye fint da

Det forstår jeg [emoji173] Stakar, ikke lett det der. Håper mannen holder seg frisk og at kb får lagt det bak seg etterhvert. Følger legen opp mannen din?

Går greit. Jeg savner datteren min merker jeg. Ellers skal det gjøres masse. Tok MR av årene i hodet i kveld. Også skal de ta spinalpunksjon for å måle trykk, tappe og måle trykk etter tapping. Og spinalprøver. Flere blodprøver, og nye bilder av øynene. Avhengig av hva de finner så skal de og prøve oppstart av behandling og se effekt av medisinering. Føler meg i allefall trygg på. Finner de ingenting blir diagnosen idiopatisk intrakraniell hypertensjon og behandles deretter.

Vi ha4 fått svar å trenger ingen oppfølging, så det er i grunn litt godt.

Høres heftig ut alt du skal gjennom

Back
Topp