☆ Skravletråd Mai ☆

Heh, er vel fort gjort at ungene bruker litt lengre tid enn det som "skal" brukes? [emoji23]

Bildet her var så SPOT ON når det gjaldt broren min. Skolebuss til huset (var vel en.. Halv km å gå).. Han brukte alltid flere timer, ble gjerne "sittende fast" ved en søledam eller en stein eller noe.
8c10883ce5fac8371988edab0f4798e5.jpg
Sant det.

Men en halvtime over leggetid var det forventet litt effektivitet

Hvordan er formen i dag, og er du fremdeles på sykehuset?
Den er som den pleier, men jeg sliter veldig med kvalme. Sliter med mat etc fordi jeg er kvalm, så de skulle ordne en annen kvalmestillende til meg. Jeg er fortsatt på sykehuset, og er nok det frem til helgen i allefall. Litt avhengig av hvor raskt ting går :)

Bra med deg da?

Kjedelig at du sliter ennå[emoji13]
Alt bra her! God bedring til tassen din[emoji4]
Ja men så skulle jeg laste ned en app som jeg kunne finne babyverden på, men den hang seg opp... så da fortsetter jeg å dette ut da [emoji14]
Planer for dagen?
Takk for det, ser ut til at han er på bedringens vei[emoji2] Men sånn bare fordi jeg digger leger så blir det legetime for 4.gang siden lørdag [emoji23]

Den er som den pleier, men jeg sliter veldig med kvalme. Sliter med mat etc fordi jeg er kvalm, så de skulle ordne en annen kvalmestillende til meg. Jeg er fortsatt på sykehuset, og er nok det frem til helgen i allefall. Litt avhengig av hvor raskt ting går :)

Bra med deg da?
Får håpe det hjelper snart og du får i deg litt mat.

Alltid bra med meg [emoji4]

Gah, har ei frøken som overhodet ikke vil sove[emoji15][emoji43] enten tulles det eller så surves det, og gjerne begge deler samtidig[emoji85] jeg skal opp 5 i morra og hvis ikke farmor kan ha hu(er i teorien frisk nå) så må hu opp halv 6[emoji21]

Huff[emoji13] håper resten av natta gikk greit!

Spent på feriepenger . Vet jeg får mindre ,men har ikke regnet sånn på det. Veier litt opp at jeg får igjen på skatten da :) IMG_4769.JPGså fin han blir nå. Med pique trøye inni i marineblå eller hvit ❤️:)

Ja men så skulle jeg laste ned en app som jeg kunne finne babyverden på, men den hang seg opp... så da fortsetter jeg å dette ut da [emoji14]
Planer for dagen?
Takk for det, ser ut til at han er på bedringens vei[emoji2] Men sånn bare fordi jeg digger leger så blir det legetime for 4.gang siden lørdag [emoji23]

Har du vurdert å bare bruke nettleseren?
Jeg gjør det selv, og det er utrolig mye lettere enn jeg trodde det skulle være. Får ikke lagt inn bilder da, men da er det jo bare å prøve seg på appen og se om du får være pålogget lenge nok til å få lagt ut bilde ^^

Bra med deg da?
Håper de finner ut av det og helst kan fikse nå!

Bra med deg da?
Ny dag og nye muligheter. Regn. Men det har lettet nå og skal ifølge yr bli bedre vær.

Fint. For jeg har planlagt å gå tur i nesten tre timer.

Vi går herfra halv elleve, men mål om å være klare på skolen klokken 11 når altså den andre førskoledagen begynner. Så skal jeg gå tur med lillemor i vogna i området rundt skolen i to timer mens mellomste er på skolen og så finne henne igjen og vente et kvarter og ta med storebror også hjem.

Spent på feriepenger . Vet jeg får mindre ,men har ikke regnet sånn på det. Veier litt opp at jeg får igjen på skatten da :) Vis vedlegget 226090så fin han blir nå. Med pique trøye inni i marineblå eller hvit [emoji173]️:)
Feriepenger ja [emoji4]
Det er det fler som gleder seg til.
Skattepengene går desverre rett til et forsikringsoppgjør.

Den var utrolig fin.
Hvor skal du kjøpe den?

Feriepenger ja [emoji4]
Det er det fler som gleder seg til.
Skattepengene går desverre rett til et forsikringsoppgjør.

Den var utrolig fin.
Hvor skal du kjøpe den?
Feriepenger ja. Vel. Jeg må huske å minne jobben på at jeg avslutter ulønnet perm i starten av juli og tar fire uker (lønnet!! Feriepenger!!) ferie før jeg begynner å jobbe i august

Back
Topp