Så absolutt [emoji6]Trampoline ruler [emoji14]
Også vil jeg ha et lekestativ med 2 husker, sklie og liten klatrevegg [emoji4] får invitere hjem noen snekker [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så absolutt [emoji6]Trampoline ruler [emoji14]
Gjør nok det nåHåper du får en god natts søvn![]()
Hva er tapatalk?Tapatalk var kjempegrei. Har ikke vært noe utlogging etter den ble lasta ned![]()
Ja [emoji7] Det blir en kjekk hage med mye gøy ! [emoji324]Så absolutt [emoji6]
Også vil jeg ha et lekestativ med 2 husker, sklie og liten klatrevegg [emoji4] får invitere hjem noen snekker [emoji6]
Takktakk [emoji8]Gjør nok det nåDu også!
Er visst en app med diskusjonsforum og slikt i. Bv var der hvertfall og ellers ganske likt som appen. Utenom jeg ikke blir kasta ut [emoji23]Hva er tapatalk?
Jupp [emoji16] noe av det viktigste var god plass, vinduer mot hagen, fin hage med plass til ihvertfall da trampoline og lekestativet [emoji6]Ja [emoji7] Det blir en kjekk hage med mye gøy ! [emoji324]
Så bra da[emoji15] snuppa krabbe opp i senga si og sovne helt av seg selv[emoji15] lettere sjokkskadd[emoji28][emoji23] Sprinkelsenga hennes står helt inntil senga mi.
Han har mye ønsker i år menSånt er vanskelig synes jeg..
God nattNei, nå sovne endelig snuppa og da bør jeg prøve å sove litt og. Ha en god natt dere[emoji8]
Går bra nå ❤Hvordan går det med dere?
Min har så mye ønsker i prSyns det er alltid vanskelig å finne gave til mannen
Har det hvert merkbart mindre liv etter det ble problemer med at man logges ut hele tia?Ja det skjønner jeg godt, og det merkes også her inne
Aha jeg skjønner, kanskje jeg må sjekke den ut...Er visst en app med diskusjonsforum og slikt i. Bv var der hvertfall og ellers ganske likt som appen. Utenom jeg ikke blir kasta ut [emoji23]
Godt å høre [emoji173] Med kb også?Går bra nå [emoji173]
Det gjør det, fortsatt redd noe skal skje igjen men vi trygger han så godt vi kanGodt å høre [emoji173] Med kb også?
Blir så bra atteJupp [emoji16] noe av det viktigste var god plass, vinduer mot hagen, fin hage med plass til ihvertfall da trampoline og lekestativet [emoji6]
Syns hvertfall den var lett og forholde seg til. Holdt meg lenge før jeg ga den ett forsøk. Men var enten prøve den eller rett og slett slutte med bv. Å bli kasta ut hele tiden ble jeg veldig frustrert overAha jeg skjønner, kanskje jeg må sjekke den ut...
Greit men en som ihvertfall har ønsker da [emoji4]Min har så mye ønsker i pr
Jupp utrolig syndHar det hvert merkbart mindre liv etter det ble problemer med at man logges ut hele tia?