☆ Skravletråd Mai ☆

Det syns jeg høres veldig rart ut.
Har selv mistet en del ganger, men den har jeg ikke hørt før.
Kan heller ikke helt skjønne hvordan det kan ha en sammenheng.
Klem til deg

Hun mente at en infeksjon i kroppen påvirket befruktningen/fosteret direkte slik at det ikke ble levedyktig og så støtet kroppen det fra seg.

Synes også det hørtes merkelig ut. Da jeg gikk gravid sist så var jeg forkjøla i mange uker i begynnelsen, da immunforsvaret mitt var tydelig svekket. Men det gikk bra da. Heldigvis.

Takk for klem. Er helt i kjelleren her. [emoji17]

Lite planer egentlig. Men jeg er råsliten uansett. Har en utslitt kropp som føles gammel gitt [emoji85]

Ja, da er det ikke mye som skal til[emoji26] håpe på fint vær og en kropp som funker litt bedre da[emoji6]

Hun mente at en infeksjon i kroppen påvirket befruktningen/fosteret direkte slik at det ikke ble levedyktig og så støtet kroppen det fra seg.

Synes også det hørtes merkelig ut. Da jeg gikk gravid sist så var jeg forkjøla i mange uker i begynnelsen, da immunforsvaret mitt var tydelig svekket. Men det gikk bra da. Heldigvis.

Det skjønner jeg utrolig godt
Var du langt på vei?

Det hørtes kjempemerkelig ut. Hentet fra helsenorge:
"Den eksakte årsaken til de fleste spontanaborter blir sjeldent undersøkt, men studier viser at flertallet oppstår på grunn av genetiske problemer som hindrer barnet i å utvikle seg normalt."

Synes det blir veldig feil av legen å komme med en slik påstand, når det mest sannsynlig ikke er slik.. Eneste det gjør, er å kunne få fremtidige gravide til å bli hysteriske pga lett forkjølelse..

Uansett veldig trist at det ikke gikk som det skulle, uavhengig av hva grunnen er. Sender en god klem [emoji173]️

Gah, har ei frøken som overhodet ikke vil sove[emoji15][emoji43] enten tulles det eller så surves det, og gjerne begge deler samtidig[emoji85] jeg skal opp 5 i morra og hvis ikke farmor kan ha hu(er i teorien frisk nå) så må hu opp halv 6[emoji21]

Gah, har ei frøken som overhodet ikke vil sove[emoji15][emoji43] enten tulles det eller så surves det, og gjerne begge deler samtidig[emoji85] jeg skal opp 5 i morra og hvis ikke farmor kan ha hu(er i teorien frisk nå) så må hu opp halv 6[emoji21]
Æsj. Så kjedelig når de tuller. De må jo skjønne at sovetiden er bra for de. Tullejenter altså :) Håper du sovner snart da :)

Uff det var tidlig.
Håper virkelig hun sovner snart.
Tror alle våres 3 sover nå

Håper hun sovner fint nå, utrolig tidlig å våkne opp [emoji54]

Hihi jeg kunne gjerne tenkt meg det. Vil ta de med til Liseberg også. Har selv så gode minner fra der [emoji7]
Mannen ville ta med snuppa til Legoland, jeg ville ta henne med til Liseberg i år men kan se ut som om vi kjøper hus istedenfor [emoji23]

Æsj. Så kjedelig når de tuller. De må jo skjønne at sovetiden er bra for de. Tullejenter altså :) Håper du sovner snart da :)

Det er kjempekjedelig[emoji85] tullejenter er riktig ord, og jeg blir så sliten av det[emoji85]

Mannen ville ta med snuppa til Legoland, jeg ville ta henne med til Liseberg i år men kan se ut som om vi kjøper hus istedenfor [emoji23]
Hahaha. God deal det da [emoji14] Hus er enda bedre hihi [emoji41] Kommer flere anledninger til legoland eller liseberg [emoji14]

Håper hun sovner fint nå, utrolig tidlig å våkne opp [emoji54]

Neida, sover ikke. Men ho begynner å marke som å pleier å gjøre rett før ho sovner, så er håp! Slik er det når vi må være i bhg halv 7[emoji26]

Back
Topp