Svangerskapsdagbok

habibti

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Oktoberbarna 2021♡
Jeg vurderer å kjøpe meg svangerskapsdagbok. Er det noen som har skrevet/skriver i svangerskapsdagbok? Er det en spesiell en du eventuelt vil anbefale?

Fint å kunne samle minnene fra graviditeten. Kanskje man husker å nyte den litt mer :)

Har ikke kjøpt en svangerskapsdagbok, men har tenkt mye på å skrive noe lignende i brevform, fra baby til pappaen :) må bare få ut fingeren[emoji85] tror det blir på data, for det er det enkleste[emoji28]

Har ikke kjøpt en svangerskapsdagbok, men har tenkt mye på å skrive noe lignende i brevform, fra baby til pappaen :) må bare få ut fingeren[emoji85] tror det blir på data, for det er det enkleste[emoji28]
Det hørtes kjempekoselig ut :)

Hadde til første. Men glemte å skrive i den. Men noe fikk jeg notert og syns det vse koselig å se igjen ved neste svangerskap

Jeg hadde tenkt til det men kom aldri i gang og nå føler jeg egentlig at det er for sent. Da mangler jo de første ukene.

Lurer også på om noen har noen å anbefale ?

Hei:)
Sniker litt jeg da, for var medlem før det dessverre endte i en MA i april.

Jeg har brukt Min svangerskapsdagbok i begge svangerskapene sist, og var veldig fornøyd med den:D

Lykke til videre og nyt de fine dagene;)
Hvor fant du den ? Koselig at du sniker! Håper det går bedre med deg etter MA, det er vonde greier..

Hvor fant du den ? Koselig at du sniker! Håper det går bedre med deg etter MA, det er vonde greier..
Jeg kjøpte den på ark bokhandel for 8-6 år siden;), men tror den kan kjøpes i butikk fremdeles, evt på nett.
Går bedre etter ma'n, ser fram til en negativ graviditetstest og normal syklus igjen. Takk for omtanken.

Lykke til med dagbok kjøp-utrolig stas å se tilbake i etter noen år:love2 jeg har kikket i mine tidligere dagbøker for å se etter likheter og ulikheter, gamle ultralyd bilder og lese om følelser og tanker fra før:smiley-bounce022

Jeg har en. Kjøpte denne i bokhandelen på Jernbanetorget. Fin kvalitet og hyggelig lay-out og den har en del nyttige lister og seksjoner. Men jeg har brukt en del blanco også for å fjerne overskrifter jeg ikke bruker, og faste innslag om helseoppdateringer per uke som jeg synes ble for irrelevante. Vil heller skrive friere om tanker og hendelser. Trengte heller ikke sidene om baby shower, så brukte dem på vogn-kriterier og oversikter. Er generelt fornøyd etter disse små-endringene og bruker den som et samlested for alle notater, huskelister, datoer osv.

0899a3964899428b7a3687f2254c290d.png

Back
Topp