☆ Skravletråd Mai ☆

Kan du spørre om å få snakke med han du var hos ?
Evt ringe å si at nå må du få komme inn ugjen
Kan alltids ringe og be de si at han skal ringe meg. Eller så vurderer jeg å få legen min til å kontakte dem i morgen... Eller så bare gir jeg opp kampen og gjør som de sier.

Den er dum. Og var det i går kveld og.. Og jeg et så sint og skuffet over helsevesenet. Fordi jeg er en som holder ut... Skal ikke dit før onsdag 13.00. Snakket med de i stad. Der har man igjen for å velge å være hjemme i helgen liksom. Da har man brått ikke vondt nok. Hadde jeg visst det så hadde jeg selvfølgelig dratt inn på fredag som nevrologen sa jeg kunne. Men 2 dager til, hva er vel det... Er bare sint og skuffa fordi alle disse dagene er tunge.

[emoji15]hvordan er det mulig?! Huff, nå synes jeg synd på deg[emoji17] skjønner veldig godt du er både er sint, skuffet og lei. Sender deg en god klem[emoji173]️ og masse lykke til.

Juhu! Genseren min er ferdig ! Jeg er vond i fingra og armene nå. Tung å holde i slutten gitt.

I morgen er ny dag. Feste alle tråder og under armene da. Og dampe den da [emoji7]

Gleder meg stort til å prøve den hihi

Så flink du har vært[emoji16] så godt å endelig være ferdig[emoji2] jeg hadde jo garantert brukt et år på det[emoji23]

[emoji15]hvordan er det mulig?! Huff, nå synes jeg synd på deg[emoji17] skjønner veldig godt du er både er sint, skuffet og lei. Sender deg en god klem[emoji173]️ og masse lykke til.
For mange personer i samme sak vil jeg tro.. Ikke rart noen gir opp til tider. Men jeg vet det fungerer på innsiden, så onsdag it is. Samboer er hjemme nå, så slipper jeg å stresse. Tusen takk, Det hjelper mye :)

For mange personer i samme sak vil jeg tro.. Ikke rart noen gir opp til tider. Men jeg vet det fungerer på innsiden, så onsdag it is. Samboer er hjemme nå, så slipper jeg å stresse. Tusen takk, Det hjelper mye :)

Jo det er klart, men alikevel[emoji53] Godt han er hjemme da, så du kan slappe av når det trengs[emoji4]

Haha. Uff. Fått inn levende fugl EN gang (den var ikke enkel å få tak i, du..), og levende mus 2 ganger. [emoji14]
Ikke så ille, egentlig. De pleide helst spise ute. Takeaway var ikke så populært hos 'a mor [emoji14]
Huff greit med innekatt merker jeg [emoji6]

Haha, samboer hjalp meg med verre ting enn tåklipp[emoji23]
[emoji23][emoji23]
Begynner komme til det stadiet at sokker og sånt er vanskelig. Underlivet har jeg ikke SETT på type.. Og å komme seg opp av sengen er en evig kamp. [emoji14]
Noe som er kjempegøy når du må opp for tredje gang for å gå på do [emoji14]

Huff greit med innekatt merker jeg [emoji6]
Hehe, er ikke sååå stress synes jeg. Litt kjipt å oppdage en halv mus under dyna når du skal legge deg, men.. Overlever det [emoji28]

Går og legger meg igjen. Orker ikke sitte og se på alt jeg burde ha gjort, når jeg absolutt ikke er i form til å gjøre noe ><

Skulle også ha tatt soverommet. Type inni alle skapene. Men det får vente til alle gulv og flater er tomme og rene hvertfall:)
Vel. Det er gulv og flater jeg må ta på soverommet. Og skapene. Men vi har kasser og poser med barneklær overalt som må vekk. Noe ut av huset og noe andre steder

Back
Topp