>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ser ganske grei ut. Noe skjønnhetsfeil er det... Men er sikkert kun jeg som ser de så... [emoji14]MoroTipper den er fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ganske grei ut. Noe skjønnhetsfeil er det... Men er sikkert kun jeg som ser de så... [emoji14]MoroTipper den er fin
Strikketørke her [emoji28]Denne genseren er grunnen til jeg lærte strikking. Begynte i påsken. Har har strikka en til hver av barna mine (str 8 og str S) og en til meg nåKjempefornøyd hihi. Tenker strikke en til ei venninnes jente nå da [emoji14] Hahaha
Kan ikke slutte jeg [emoji7]
Ja santJa.. Godt de er solide for prisen da..!
Sånn er det. Jeg har mange.Ser ganske grei ut. Noe skjønnhetsfeil er det... Men er sikkert kun jeg som ser de så... [emoji14]
Jeg kommer vel der jeg også [emoji56] Haha. Hadde en ukes pause da. Så tvang jeg meg i gang igjenStrikketørke her [emoji28]
Skjønner heller ikke hvordan jeg får det til liksom [emoji56]Sånn er det. Jeg har mange.
Er veldig periodemenneske selv. For tiden går det bare i serier heller.Jeg kommer vel der jeg også [emoji56] Haha. Hadde en ukes pause da. Så tvang jeg meg i gang igjen![]()
Noen som sitter å troller under strikkingen.Skjønner heller ikke hvordan jeg får det til liksom [emoji56]
Oj, også uten å kunne gå selv! Det er litt av en bragd.Å gå er hun ikke noe glad i enda, men klatre så mor får angst er greit..
![]()
Ja, flink på å klatreOj, også uten å kunne gå selv! Det er litt av en bragd.![]()
Haha [emoji14]Å gå er hun ikke noe glad i enda, men klatre så mor får angst er greit..
![]()
Det skjønner jeg at du ikke orker [emoji6]Ja. Når alt er festa og klargjort. Skal jeg legge ut bilde. Jeg bare orker ikke nå. Får gjøre det i morgen kveld gittNår barna sover igjen hihi
Jupp, glad den ikke ble svart for ungene var jo mest opptatt av fargene [emoji23]Jaja. Sånn kan det gå innimellom
Bra det da, vi har tatt to leiligheter usett men av stort behov og trangt leie marked, har gått bra det [emoji4]Håper jeg og. Fikk et par bilder, ser helt okei ut [emoji16]
Kjenner dem som leier ut da. Og ifg de jeg har pratet med er det stort og greit der. Så.. Går nok fint [emoji14]Bra det da, vi har tatt to leiligheter usett men av stort behov og trangt leie marked, har gått bra det [emoji4]
Huff, håper lillegutt her ikke blir sånn, husker hvor nervepirrende det var med storesøster [emoji54]Å gå er hun ikke noe glad i enda, men klatre så mor får angst er greit..
![]()
Det gjør det nok da ja [emoji4]Kjenner dem som leier ut da. Og ifg de jeg har pratet med er det stort og greit der. Så.. Går nok fint [emoji14]
Haha..Å gå er hun ikke noe glad i enda, men klatre så mor får angst er greit..
![]()