☆ Skravletråd Mai ☆

Har dere hatt en fin søndag?
Her har det vært full fart, men en veldig koselig dag[emoji4]
Ganske. Var hos kusina mi, og fikk slappe av der litt [emoji173] Servert grillmat, og lille lekte med tremenningen sin mens sambo passet på. Så fikk jeg vært litt sosial og.

Å åså tøfft ja ! [emoji324][emoji324]
Hehe ja, bare synd jeg glemte det øverste laget i ovnen [emoji54] gikk jo greit men ble tør dessverre og null til å lage ny

God kveld damer, bursdagsfeiring idag også idag, mange venninner da og ei venninne var her med meg sånn fikk hjelp med oppvask osv [emoji7]

Gikk meg en tur etterpå og kon hjem til sovende barn så helt perfekt [emoji16]

Ungene likte kaka da [emoji6]
013941aa7aa446ce0592db9cdd382215.jpg
Fin kake :)

Juhu! Genseren min er ferdig ! Jeg er vond i fingra og armene nå. Tung å holde i slutten gitt.

I morgen er ny dag. Feste alle tråder og under armene da. Og dampe den da [emoji7]

Gleder meg stort til å prøve den hihi
Så gøy :) Får vi se når den er ferdig?

Ja, denne er vel en 20 år gammel eller noe. Mamma kjøpte den brukt til lillebror (som nå blir 16), også fikk jeg den til L. Om jeg husker riktig.. Blir nok bra etter maling osv! Ganske slitt nå i alle fall! [emoji14]
Moro det, med de gode gamle :) Koster så mye også.. Vår er da 26 år gammel [emoji14]

Har strikka marygenser til meg selv :D

Bare gjøre den helt ferdig i morgen med å feste tråder :D
Åååh, så herlig. Jeg tenkte selv å strikke marygenser, bare i karisma garn.
... Det tenkte jeg for over et år siden, enda ikke begynt...

Åååh, så herlig. Jeg tenkte selv å strikke marygenser, bare i karisma garn.
... Det tenkte jeg for over et år siden, enda ikke begynt...
Denne genseren er grunnen til jeg lærte strikking. Begynte i påsken. Har har strikka en til hver av barna mine (str 8 og str S) og en til meg nå :D Kjempefornøyd hihi. Tenker strikke en til ei venninnes jente nå da [emoji14] Hahaha

Kan ikke slutte jeg [emoji7]

Back
Topp