Treg mage

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det flere enn meg som plages med tregere mage etter dere ble gravid? Jeg drikker masse vann, spiser grove knekkebrød (prøver å ikke spise så mye brød da dette kan påvirke magen min) og trener 4 ganger i uka, men fortsatt plages jeg[emoji20] Ser ut som jeg er 5mnd på vei jo[emoji849] Tips og råd mottas med stor takk [emoji4]

Er det flere enn meg som plages med tregere mage etter dere ble gravid? Jeg drikker masse vann, spiser grove knekkebrød (prøver å ikke spise så mye brød da dette kan påvirke magen min) og trener 4 ganger i uka, men fortsatt plages jeg[emoji20] Ser ut som jeg er 5mnd på vei jo[emoji849] Tips og råd mottas med stor takk [emoji4]
Mener jeg leste et sted noe om at musklaturen i livmoren(?) måtte være glatt for å ikke skade fosteret, derfor går maten senere gjennom systemet. Det er også bra, for da får fosteret bedre tid til å ta til seg den næringen den trenger.
Arrestere meg gjerne viss jeg tar feil. Mener det var i babyverden sin svangerskapsbok jeg leste det?

Har slitt med treg mage siden uke 5. For meg hjelper det veldig med magnesium tilskudd hver kveld. Du får kjøpt tabeletter på apotek og helsekost. Jeg tar heller det enn laktulose, som også fungerer bra. Og såklart er ingen av delene skadelig for den lille spiren :happy:

Har slitt med treg mage siden uke 5. For meg hjelper det veldig med magnesium tilskudd hver kveld. Du får kjøpt tabeletter på apotek og helsekost. Jeg tar heller det enn laktulose, som også fungerer bra. Og såklart er ingen av delene skadelig for den lille spiren :happy:

Taes dette hver kveld eller etter behov?[emoji3] dette må prøves hvis det virker[emoji119]

Har slitt veldig med det jeg også. Men nå når jeg nærmer meg uke 9. Så går det seg til. Forrige svangerskap brukte jeg laktulose.

Taes dette hver kveld eller etter behov?[emoji3] dette må prøves hvis det virker[emoji119]
Jeg tar 2 tabeletter hver kveld :) også kan du øke om det er behov. Det er kroppens naturlige måte å kvitte seg med for mye magnesium, derfor det funker så bra. Lykke til :happy:

Det er dessverre ganske vanlig ja, og skyldes at kroppen din prioriterer andre deler enn tarmene for øyeblikket ;) så bra du har fått tips, ikke godt å gå sånn.
Her veksler det veldig!

Back
Topp