Hvordan går det?

Fregnefanten

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Sommerfuglene
Hei damer!
Jeg har hatt en god stund borte fra forumet her, rett og slett fordi det ble for tungt etter SAen jeg hadde i slutten av mars.. men nå kjenner jeg at jeg savner dere og er så nysgjerrig på hvordan det går med dere? [emoji173]

Så koselig at du stikker innom oss en tur! :flower Er utrolig vondt å miste så det er fullt forståelig at man trenger litt avstand :Heartpink

Her hos oss går det vel greit :) Magene vokser og vi blir tykke og late :D Frister hverandre med frukt-cravings så det er jo bra!

Håper spiren din sitter igjen meget snart om den ikke gjør det allerede! Klemmm til deg!

Så bra! [emoji1] hvordan er det med formen hos folk nå da, har det verste av kvalme gått over og dere kan nyte svangerskapet nå? [emoji7]

Har dessverre ikke satt seg en ny spire som ville sitte løpet ut enda.. hadde en kjemisk forrige pp, og har ikke heeelt trua på denne pp'en, så satser på at spiren sitter i løpet av sommeren! [emoji4]

Så bra! [emoji1] hvordan er det med formen hos folk nå da, har det verste av kvalme gått over og dere kan nyte svangerskapet nå? [emoji7]

Har dessverre ikke satt seg en ny spire som ville sitte løpet ut enda.. hadde en kjemisk forrige pp, og har ikke heeelt trua på denne pp'en, så satser på at spiren sitter i løpet av sommeren! [emoji4]

For min del så har jeg sluppet unna oppkast, har bare vært uggen. Kommer mye sjeldnere nå i alle fall så er på bedringens vei :) Nå venter vi vel på å kjenne de tydelige sparkene og tegnene på at alt er bra der inne, håper bekymringene legger seg litt da.

Kjipt å høre om kjemisk :( Er i alle fall ingen tvil om at du kan bli gravid, krysser fingrene for gullegg med en sterk liten spire rett rundt hjørnet :Heartpink

Så fint å se nicket ditt! Så hyggelig at du ser innom! Formen er endelig litt bedre, mindre kvalme enn det var i starten.
Jeg håper at du får en liten spire som blir værende i magen til termin snart! Lykke til!

For min del så har jeg sluppet unna oppkast, har bare vært uggen. Kommer mye sjeldnere nå i alle fall så er på bedringens vei :) Nå venter vi vel på å kjenne de tydelige sparkene og tegnene på at alt er bra der inne, håper bekymringene legger seg litt da.

Kjipt å høre om kjemisk :( Er i alle fall ingen tvil om at du kan bli gravid, krysser fingrene for gullegg med en sterk liten spire rett rundt hjørnet [emoji813]pink

Godt å høre du er på bedringens vei [emoji4] håper du får kjenne spark hver dag snart [emoji7] hvor langt er du på vei nå? [emoji4]

Krysser fingrene jeg også! Er så verpesjuk at jeg er sikker på at folk snart kan høre eggstokkene mine hyle når jeg ser en baby [emoji23][emoji23]

Så fint å se nicket ditt! Så hyggelig at du ser innom! Formen er endelig litt bedre, mindre kvalme enn det var i starten.
Jeg håper at du får en liten spire som blir værende i magen til termin snart! Lykke til!

Føler jo jeg "hører litt til" her selvom jeg egentlig ikke gjør det lenger [emoji12] men blir uansett veldig koselig å følge med dere framover! [emoji173]

Var du veldig plaget i starten da? Godt det har begynt å gå over [emoji4]

Back
Topp