Håpefullfor2017
Forelsket i forumet
Fyr løs med dine beste råd og tips! Er nok mange her som trenger det, meg inkludert[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Salte kjeks, ingefær kapsler og te. Banan eller iskald eple i biter. Lar eplene ligge i kjøleskapet[emoji7]
Fikk de på helsekost og skal være trygge[emoji4] ingefærrotkapslerJeg har lest at man ikke må ta ingefær tabletter når man er gravid?
Fikk de på helsekost og skal være trygge[emoji4] ingefærrotkapsler
Vet du hva de heter? [emoji846] på de jeg har fra cevita står det at man må rådføre seg med lege først, så tenker å gjøre det når jeg kommer meg til legen [emoji4]
![]()
Står ingenting om at de ikke kan taes av gravide, men du kan jo spørre legen for sikkerhets skyld[emoji4]
MC Donaldsog syltet ingefær!
Disse tar jeg også. Fikk tips fra sekretæren hos legen. så er nok ikke farlig.![]()
Står ingenting om at de ikke kan taes av gravide, men du kan jo spørre legen for sikkerhets skyld[emoji4]

Kjøper det på glass på matbutikkerHvordan spiser du sylta ingefær?
Disse tar jeg også. Fikk tips fra sekretæren hos legen. så er nok ikke farlig.![]()
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji85] [emoji173]hveteboller [emoji14]![]()