Lykketreff
Gift med forumet
Pappaen elsker det, og jeg liker det uten at jeg klarer helt å forplikte meg til noen av navnene vi har tenkt på
hadde vært litt gøy å høre andres reaksjoner 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bli med meg og kaptein Morgan, tra la la ...... det er min assosiasjon desverre [emoji53]
Bli med meg og kaptein Morgan, tra la la ...... det er min assosiasjon desverre [emoji53]
Synes det er et fint navn [emoji4] tenkte ikke på captain morgan [emoji12]
Fint navn, ingen assosiasjoner til det annet enn til en annen som heter Morgan
Jeg syns det er et fint navn. Jeg kjenner en som heter Morgan, så bare gode assosiasjoner her. Jeg tenkte ikke på Capt. Morgan før noen nevnte det her![]()
Det første jeg tenker er Morgan og Ola-Conny (de fra Ullaredserien), men det er fordi jeg ikke kjenner noen som heter det og da er det Ullared-Morgan som dukker opp i hode.
Den er kjempemorsom!Har hørt om serien, men aldri sett det. Kanskje jeg skal finne et klipp på YouTube![]()
Kjenner to Morgan. Synes det er ganske kult![]()
Synes kanskje det høres litt rart ut på norsk..
Synes kanskje det høres litt rart ut på norsk..
Jeg også. Eneste Morgan jeg kjenner tilDet første jeg tenker er Morgan og Ola-Conny (de fra Ullaredserien), men det er fordi jeg ikke kjenner noen som heter det og da er det Ullared-Morgan som dukker opp i hode.
Tenker på ville vesten og cowboyer når jeg hører det navnet.
Syntes det er penest når der uttales på engelsk og ikke som "Mårrgan"
Alt i alt ett kult navn [emoji4]