☆ Skravletråd Mai ☆

Du er gravid, er du Ikke? Får håpe det gir seg raskt [emoji170][emoji171]
Ja, blir 30 uker på mandag :)
Så, ikke så rart om immunforsvaret er nedsatt altså.. Takk [emoji14] får håpe det.

Veldig greit å ha med seg når det er 20 minutter til siste buss hjem og man venter
b4de8de3143207e87544da86a8a8723d.jpg

Er egentlig trøtt. Men sliter med å sovne litt. Og sovner jeg. Sover jeg max 4 t god søvn.

Kjedelig å være våken om natta egentlig. Skjer lite her og der og overalt [emoji14]
Jaa. Enig. Høres ut som du aldri blir helt uthvilt?

Jeg har vondt og er kvalm. Tatt Paralgin, men den virker ikke :(

Neida, jeg er her!
Ser på film med gubben. (.. Som sover.. Dårlig filmbuddy dette)

Burde nok sove jeg og, spesielt som ikke helt frisk, men... Klarer ikke helt.
Godt vi er fler :) Hehe. Dårlig filmbuddy ja [emoji14] Min sovner alltid..

Burde sove selv, meeen den gang ei.

Jaa. Enig. Høres ut som du aldri blir helt uthvilt?

Jeg har vondt og er kvalm. Tatt Paralgin, men den virker ikke :(
Nei. Føler meg ganske utkjørt for å si det slik. Har tabletter som skal hjelpe meg å sove da. Men mannen likte ikke hvordan jeg ble på de... Så slutta på de da [emoji14]

Hørtes ikke gøy ut da :( Paralgin pleier å være så grei også. Håper det blir bedre snart og du sovner fort da ♡

Godt vi er fler :) Hehe. Dårlig filmbuddy ja [emoji14] Min sovner alltid..

Burde sove selv, meeen den gang ei.
Ja, min sovner også ALLTID. At det er mulig [emoji28]
Han får seriøst aldri med seg den siste timen/halvtimen av filmene vi ser..

Burde sove nå, her. Filmen sluttet akkurat. Men, jeg synes litt synd i meg selv, så jeg har litt lyst til å sitte oppe liiitt til. Prøve kose meg med serie eller noe. Så, antagelig blir jeg bare sittende her og argumentere for/mot til meg selv..

Nei. Føler meg ganske utkjørt for å si det slik. Har tabletter som skal hjelpe meg å sove da. Men mannen likte ikke hvordan jeg ble på de... Så slutta på de da [emoji14]

Hørtes ikke gøy ut da :( Paralgin pleier å være så grei også. Håper det blir bedre snart og du sovner fort da ♡

Åh, reagerte du dårlig på dem?

Paralgin pleier å gjøre nytta Ja, men ikke i kveld. Sovner til slutt :) Delvis sitte og sove funker.

Ja, min sovner også ALLTID. At det er mulig [emoji28]
Han får seriøst aldri med seg den siste timen/halvtimen av filmene vi ser..

Burde sove nå, her. Filmen sluttet akkurat. Men, jeg synes litt synd i meg selv, så jeg har litt lyst til å sitte oppe liiitt til. Prøve kose meg med serie eller noe. Så, antagelig blir jeg bare sittende her og argumentere for/mot til meg selv..
Kjenner til det der. Huff. Noen ganger blir jeg irritert for at han ikke legger seg [emoji14]

Burde vel sove hele gjengen egentlig.

Back
Topp