Veien til nr 4 <3

trebarnmamma

Forelsket i forumet
Hei

Da tenker jeg det kanskje er på tide å starte en dagbok her inne. Jeg er ei dame på 28år som er forlovet med min mann på 45år.
Det tok oss 3mnd å prøve før det klaffet. Nå er det bare å komme til den magiske uken 12 for å bli trygg på at det går riktige veien.
Jeg har 3 barn fra før, jente på 9år, gutt på 7år og enda en gutt på 4år. Dette er mannen sitt første. <3

Jeg er i dag 3+4 <3
Først trudde jeg det ikke gikk denne mnd heller, men så plutselig kom positive testen. Og gleden er stor, samtidlig som jeg er utrolig redd for at det skal gå galt.
Jeg håper denne lille spira klamrer seg godt fast og vokser og blir stor og sterk.

<3
 
Velkommen hit og gratulerer med spire:joyful::Heartred
 
f3932545811f11ad00a051d3eea77a47.jpg
 
3+6

I dag har det vært en rolig dag ang symptomer, veldig godt egentlig. Kjenner litt stikking av og til, men det er overkommelig. Kvalmen har ikke vært her i dag som den var i går, var helt forferdelig i går.
Har og vært å sett på tantebarnet mitt som kom for under 2 uker siden, sååå liten å nett. Gleder meg vilt til min lille kommer <3
 
da403e6a47006a400a10f4550f5dd8a8.jpg

Testet i går kveld. Mye sterkere enn tidligere.
Men begynte å blø, litt mindre i dag så håper det gir seg [emoji813]
 
Har fortsatt blødning, har kommet litt smerter. Men ikke så vonde heligvis. Blør ikke masse men litt. Har ringt lege og fikk time 8 Juni, lenge å vente...
 
Blødningen har stoppet! [emoji16][emoji813] Hurra! [emoji16] Kvalmen kom for fullt i går, når jeg var på jobb selvfølgelig. Så spent hvor lenge jeg klarer meg uten å bli sykneldt. [emoji85]
 
Herlig med en mann som henter barna, handler og lager middag for meg i dag [emoji4] Så kan jeg bare dra rett hjem etter jobb [emoji813]
 
Herlig med en mann som henter barna, handler og lager middag for meg i dag [emoji4] Så kan jeg bare dra rett hjem etter jobb [emoji813]

Wow, snakkes! Her er det stortsett jeg som må gjøre alt.. Må nesten mase for å få ting gjort. :/
 
Huff det høres ikke noe særlig ut! :/ Her er mannen kjempeflink heldigvis [emoji4]

Han ser liksom ikke det som må gjøres.. som oftes ikke.. men han er flink når han først må da.. men skulle ønske det var mer på daglig basis ;)
 
5+0 :D JUHU, endelig nådd 5 uker!
Kvalmen er nesten ikke her nå. Synes tiden går så sakte.
 
6+6
Var hos lege i dag! Ikke fornøyd i det heletatt, blir ikke hørt om blødning og tildig ul. Tar kontakt med jordmor i morgen. Ble skikkelig uttafor av å ikke bli hørt.
 
Back
Topp