Takk. Hva er deres planer ?God morgenHa en fin lørdag du og
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Hva er deres planer ?God morgenHa en fin lørdag du og
![]()

Man ble jo i alle fall våken da... Og den viste seg å være seriekoblet med den på guttungens rom. Heldigvis var da klokka sånn kvart på sju eller noe sånn.God morgen
Litt av en måte å våkne på da.
Nei. Våkna brått etter noen timer. Men sovna etterhvert igjen. Men ikke noe god søvn. De 3 første timene var gode [emoji14]Sovet godt i natt?
Koselig bildeFint vær i dag. Så når eldste gikk for å sove hos ei venninne. Tok jeg og minste en topptur i sola
![]()
Hurra for detHurra[emoji322] klart 1500[emoji16] mangler nå kun en tråd[emoji16]
God morgen saraGod morgen.
Brått morgen da røykvarsleren på gjesterommet slo ut. Den som lå uten batteri så vi satte i et og hang opp før svigermor kom. Jeg kom akkurat på hvorfor den lå uten batteri...
Takk det sammeGod morgenha en fin lørdag godtfolk!
![]()
Så godt da. Kos deg med Tv'n for deg selv[emoji2]
Ikke så lenge siden jeg kom inn døra
God kveld
Kom hjem fra jobb, vasket klær så kom mann og barn hjem, kb skiftet å så kjørte vi han på klubben før mannen kjørte meg til vennepar p han dro p vasket bil.
Så hentet han kb og kompis å kom til besøket
Fin fin dag
Ikke stort. Slapper av, er helt kaputtDu da??
God morgen. Så koselig [emoji7] Også kjæreste og greier. Jommen begynner de tidlig [emoji39]God morgen alle sammen
Kino med kb i dag, før det tenkte jeg å rydde ferdig badet, kb får muligens besøk av kjæresten om hun rakk det før hyttetur
Det kommer du tilHvor hadde du vært?[emoji2]
He he en stund siden han startet med det gitt.God morgen. Så koselig [emoji7] Også kjæreste og greier. Jommen begynner de tidlig [emoji39]
Det var detHørtes koselig ut[emoji1]
God morgen til deg også.God morgen! Skal man finne på i dag da tro??
Hvordan er formen din Skrømt (Vimsa) ??
Joda. Minste har hatt hu også [emoji14] Nå har hu visstnok 3. Tror ikke det er noe særlig seriøst gitt [emoji23][emoji23] Hu er 6.5 år hahaHe he en stund siden han startet med det gitt.![]()
Hva er deres planer?Takk det samme