Stille det er her da?![emoji13][emoji85] hva driver dere med??
Det er veldig stille[emoji12] jeg sitt og trykker på telefonen og har norske talenter på i bakgrunnen[emoji4] enn du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stille det er her da?![emoji13][emoji85] hva driver dere med??
Det er veldig stille[emoji12] jeg sitt og trykker på telefonen og har norske talenter på i bakgrunnen[emoji4] enn du?
Nettopp fått sistemann i seng[emoji1]
Nå er sofa og TV min![emoji23]
Det har denGod dag[emoji4] Dagen vært bra?
Jada har detHatt en fin dag på jobb?[emoji2]
God kveldGod kveld[emoji2]
God kveldGod kveld[emoji2]
Ikke så lenge siden jeg kom inn døraStille det er her da?![emoji13][emoji85] hva driver dere med??
JaDa kan du nok slå det fra deg[emoji12]
Ikke stort. Slapper av, er helt kaputtStille det er her da?![emoji13][emoji85] hva driver dere med??
Høres ut som en veldig koselig dag for alleGod kveld
Kom hjem fra jobb, vasket klær så kom mann og barn hjem, kb skiftet å så kjørte vi han på klubben før mannen kjørte meg til vennepar p han dro p vasket bil.
Så hentet han kb og kompis å kom til besøket
Fin fin dag
Det har detHøres ut som en veldig koselig dag for alle![]()
Høres veldig bra utDet har det
Ekstra fin for kb![]()
Har kost med 1 uke gammel babyStille det er her da?![emoji13][emoji85] hva driver dere med??
Hva skal dere se?Kinobilletter bestilt til meg og kb i morgen. Mannen skal på reunion
Deilig! Sov godtFikk luka i hagen og klippet tuja i sola i dag før det blei serietitting i sofaennå tror jeg jeg er moden for senga, er så trøtt for tiden!
Deilig å få det gjort da, flink du erFikk luka i hagen og klippet tuja i sola i dag før det blei serietitting i sofaennå tror jeg jeg er moden for senga, er så trøtt for tiden!