☆ Skravletråd Mai ☆

Uff da.
Masse god bedring.
Hva har skjedd siden du er innlagt?
Skulle egentlig bare på samtale for behandling av trykket i hodet. Men jeg har fått nedsatt følelse i halve kroppen, og de forstår ikke helt hva som skjer, så jeg må ha ny mr med kontrast, og ny spinalpunksjon :/ De lurer på om det ligger mer bak.

Skulle egentlig bare på samtale for behandling av trykket i hodet. Men jeg har fått nedsatt følelse i halve kroppen, og de forstår ikke helt hva som skjer, så jeg må ha ny mr med kontrast, og ny spinalpunksjon :/ De lurer på om det ligger mer bak.
Hørtes ikke godt ut, håper de finner ut av det

Så utrolig skummelt.
Ble redd på dine veiene nå.
Masse lykke til videre, håper virkelig de finner ut av det og det er en lett fiks

Så utrolig skummelt.
Ble redd på dine veiene nå.
Masse lykke til videre, håper virkelig de finner ut av det og det er en lett fiks
Litt ekkelt ja. Slag er utelukket, samme med svulst. Så to dager til går bra. De sa jeg kunne komme i dag, men jeg vil være hjemme. Bor bare 15 min fra sykehuset. De gjør ikke noe i helgen om det ikke er drastisk endring så. Ja håper det er quickfix :)

God morgen.

Brått morgen da røykvarsleren på gjesterommet slo ut. Den som lå uten batteri så vi satte i et og hang opp før svigermor kom. Jeg kom akkurat på hvorfor den lå uten batteri...

God morgen.

Brått morgen da røykvarsleren på gjesterommet slo ut. Den som lå uten batteri så vi satte i et og hang opp før svigermor kom. Jeg kom akkurat på hvorfor den lå uten batteri...
God morgen :)

Litt av en måte å våkne på da.

Back
Topp