Takk, sovner nok fort i dag. Kjenner det er fredag!![]()
Jeg sovna på sofaen når vi så film[emoji28] funnet senga og er nå lys våken[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, sovner nok fort i dag. Kjenner det er fredag!![]()
Den er tidvis ganske spennende, og tidvis hysterisk morsomHar hørt om den men ikke sett noe endaer så mange serier vi tenker vi må se engang
Her går det i modern family for tida![]()
Ja. Kan se veldig mye derifra [emoji7] Kjempetur for liten og storSå deilig[emoji4] også så fin utsikt[emoji2]
Ja. Kan se veldig mye derifra [emoji7] Kjempetur for liten og stor![]()
Jeg derimot har de trådene jeg trenger, men mangler 125 innlegg....Hurra[emoji322] klart 1500[emoji16] mangler nå kun en tråd[emoji16]
Ja. Rett og slett litt kjedelig.Åh så kjedelig da![]()
Jeg derimot har de trådene jeg trenger, men mangler 125 innlegg....
Er rett så mye igjen av mai så det går glattDet klarer du[emoji2]
Er rett så mye igjen av mai så det går glatt
Men ikke i kveld, er for lite igjen av denEn kveld med litt skravling så er det gjort[emoji6]
Natta sov godtNei, må finna igjen baksiden av øyelokka[emoji28] Sov god[emoji4]
Tusen takk [emoji8]Var et veldig fint bilde[emoji2]
125 innlegg klarer du da glattJeg derimot har de trådene jeg trenger, men mangler 125 innlegg....
Sove godt. Skal jeg også. Så trøtt! [emoji25]Nei, må finna igjen baksiden av øyelokka[emoji28] Sov god[emoji4]
Selvfølgelig vil jeg klare det125 innlegg klarer du da glattEr da en del igjen av mnd jo
![]()
For et bilde! [emoji173]Fint vær i dag. Så når eldste gikk for å sove hos ei venninne. Tok jeg og minste en topptur i sola
![]()
[emoji8][emoji8]For et bilde! [emoji173]
Jeg ble innlagt. Eller, jeg er hjemme i helgen, men må være på sykehuset til uka. Æsj.Hvordan har det gått i dag?