TakkDeilig å få det gjort da, flink du er
Har bare vært på jobb, og vært hos ei venninne.
Nå sitter jeg og ser serie med mannen
Koselig med serie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDeilig å få det gjort da, flink du er
Har bare vært på jobb, og vært hos ei venninne.
Nå sitter jeg og ser serie med mannen
Nå ble jeg forvirra [emoji23] Mannen var enda i dusjen når middagen ble klar [emoji14]Mannen ikke på bordet, ikke klar eller ikke på bordet og klar![]()
Åh så kjedelig daHer ble det grillet svinefilet og nakkefilet, fra kiwi sin "tinas sommer"-konsept som reeelt ikke var noen god ide. Tynne stykker som grilles fort, men et sekund for lenge så er de harde og tørre. Selv de som det ikke begynte å brenne under er rett og slett tørre og harde og ikke sånn spesielt fantastisk egentlig.
Jeg skal finne på andre ting senere i sommer ja (har div pølser, burgere og kylling i kjøleskapet)
Har ingen tvil om det gittNei, jeg mangler noen[emoji4] men det går fint!
Nydelig !Strålende sol og over 20 grader![emoji1][emoji1]
En serie som heter LuciferTakkja det var godt, tenkt på det lenge nå og så har det jo regna i ett sett..
Koselig med seriehva ser dere?
Mannfolk ja ! [emoji23]4 minutter er ikke det samme i mannsverden vettu[emoji23]
Bare mulige tolkninger av det du skrevNå ble jeg forvirra [emoji23] Mannen var enda i dusjen når middagen ble klar [emoji14]
Uff ja. Bør lese 5 ganger gjennom det jeg skriver [emoji23][emoji23]Bare mulige tolkninger av det du skrev![]()
Så utrolig koselig, og flott bildeFint vær i dag. Så når eldste gikk for å sove hos ei venninne. Tok jeg og minste en topptur i sola
![]()
Det har den
God kveld![]()
Ja. Ble en god tur på rundt 2 timer. Så hu sovna fort i dagSå utrolig koselig, og flott bilde
God kveld
Kom hjem fra jobb, vasket klær så kom mann og barn hjem, kb skiftet å så kjørte vi han på klubben før mannen kjørte meg til vennepar p han dro p vasket bil.
Så hentet han kb og kompis å kom til besøket
Fin fin dag
Kinobilletter bestilt til meg og kb i morgen. Mannen skal på reunion
Fikk luka i hagen og klippet tuja i sola i dag før det blei serietitting i sofaennå tror jeg jeg er moden for senga, er så trøtt for tiden!
Har hørt om den men ikke sett noe endaEn serie som heter Lucifer
Fint vær i dag. Så når eldste gikk for å sove hos ei venninne. Tok jeg og minste en topptur i sola
![]()
Takk, sovner nok fort i dag. Kjenner det er fredag!Så deilig[emoji4] du må sove godt.