Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
med første klaffa det på pp5, hadde da to kjemisk før den satt. Alle snakka om at en brukte lengre tid på nr 2, så vi skulle begynne i god tid sen gangen her inforhold til jobb ol. Men plutselig satt den på første
Nummer 1 ble oppdaget i uke 12, gikk på p-piller.
Nummer 2 ble på pp3,
Bamsemumsen som er på vei har vært en prøvelse på nesten 5 år får h*n flyttet inn.
Pp3. Men vil egentlig kalle det nr 2. Siden gubben kom hjem fra jobb samme dagen jeg hadde el første gangen etter vi snakket om å begynne å prøve når han kom hjem fra jobb. Så føler ikke den teller helt som pp1
Første var ikke planlagt, andre prøvde vi litt mer og hadde en sa og en ma før han satt så 6 pp. Så hadde jeg en ma igjen og graviditeten var ikke planlagt da heller. Gikk på p-ring. Skulle begynne å prøve ett halvt år etter på nr tre men da var jeg allerede gravid. Fjerde ble jeg gravid på kobberspiral og nå femte etter mannen ble sterilisert
Tok 2år med nr 1, uplanlagt nr 2, og klaffet på pp7 elr 8 denne gangen etter SA pp5 (Y) Skal sies at det kunne gått mye fortere nå siste gangen om jeg hadde vært frisk, men måtte få jern intravenøst da jernlager var tomme etter svangerskapet sist.