Takk for meg :)

Ønskerenlitentil

Forelsket i forumet
Vært på OUL i dag og fått se en sprellende liten lillesøster! :Heartred Herlig følelse! Jeg er visst litt lenger på vei og havner da i oktobergruppen. Ønsker dere masse lykke til videre i svangerskapet! :)

Åh nå skremte du meg! Trodde du hadde dårlige nyheter å komme med.. :P
Så koselig å få se den lille i magen! <3

Vært på OUL i dag og fått se en sprellende liten lillesøster! :Heartred Herlig følelse! Jeg er visst litt lenger på vei og havner da i oktobergruppen. Ønsker dere masse lykke til videre i svangerskapet! :)

Jeg skvatt litt også av den overskriften [emoji28] Men gratulerer med sprellejente [emoji173]️

Skatt jeg og! Fikk vondt i magen av å se overskriften :wideyed: så fint at alt er bra med den lille :Heartred

Åhh, så bra alt var fint, du skremte meg ett sekund det :o
Hvor langt på vei er du? :)

Nei, uff! Det ville vært grusomt. Hun var i full fart og alt så bra ut :)

Jammen det var bra :-D håper jeg får se en sprellende krabat også på OUL. Kommende storesøster gjorde nesten ikke noe ut av seg

Jeg skvatt litt også av den overskriften [emoji28] Men gratulerer med sprellejente [emoji173]️

Skatt jeg og! Fikk vondt i magen av å se overskriften :wideyed: så fint at alt er bra med den lille :Heartred

Åhh, så bra alt var fint, du skremte meg ett sekund det :eek:
Hvor langt på vei er du? :)

Nei, beklager! Tenkte ikke på det, var dumt å ta den overskriften! Jeg er i uke 18 :) 17+3.

Jammen det var bra :-D håper jeg får se en sprellende krabat også på OUL. Kommende storesøster gjorde nesten ikke noe ut av seg

Det får du nok helt sikkert! De kan jo være forskjellige :) Denne gangen opplever jeg nesten ingen spark. Kanskje 3-4 gr om dagen. Det er veeldig ulikt storesøster som sparket nesten hele døgnet fra veldig tidlig av. Men denne gangen har jeg morkaken foran, så har fått beskjed om at det er derfor jeg ikke kjenner noe særlig ofte.

Du kan da være begge steder, det er jeg :)

Back
Topp