Malt i flaskene..

Malolu87

Forelsket i forumet
Har malt i ca to av flaskene mini får på dagen. Begynte med det etter at han fikk "motor(avf) stopp noen uker gammel. Nå er han 4 mnd.

Så det jeg lurer på er når du slutta med å gi malt!?

Har malt i ca to av flaskene mini får på dagen. Begynte med det etter at han fikk "motor(avf) stopp noen uker gammel. Nå er han 4 mnd.

Så det jeg lurer på er når du slutta med å gi malt!?
Jeg prøver å stoppe innimellom for å se hva som skjer.

Jeg ammet for det meste, men har ikke hatt malt i flaskene han har fått. Det er visst ikke anbefalt før de er 4 mnd pga gluten i malten

Jada. Men magen blir hard som oftest. Så da begynner jeg på att [emoji4] er bare for å sjekke om han greier seg uten
Merka det sjøl..på mini'min asså. Hehe.. (Om jeg kutter ut å gi malt) Hadde en timestid med smerter. Det merkes bare etter ettpar dager med dårlige rutiner uten![emoji45]

Sviskemosen er kanskje mildere? Men hvor kjøpes det? Vanlige svisker man moser sjøl? Hehe ikke Peil jeg..

Har kokt svisker i vann og brukt stavmikser med en del av kokevannet til ønsket konsistens :) fryser ned i passende porsjoner. Bare googlet litt på oppskrift.

Sviskemosen er kanskje mildere? Men hvor kjøpes det? Vanlige svisker man moser sjøl? Hehe ikke Peil jeg..
Følte ikke malt funket og det luktet grusomt. Kjøper sånne lille smootieposer fra Ella. Gir han 1-2 ts 2 ganger om dagen. Fryser ned porsjoner i isbiter :)

Back
Topp