Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøver å stoppe innimellom for å se hva som skjer.Har malt i ca to av flaskene mini får på dagen. Begynte med det etter at han fikk "motor(avf) stopp noen uker gammel. Nå er han 4 mnd.
Så det jeg lurer på er når du slutta med å gi malt!?
Hva skjer da? Får ungen bæsja uten? [emoji4]Jeg prøver å stoppe innimellom for å se hva som skjer.
Jada. Men magen blir hard som oftest. Så da begynner jeg på att [emoji4] er bare for å sjekke om han greier seg utenHva skjer da? Får ungen bæsja uten? [emoji4]
Merka det sjøl..på mini'min asså. Hehe.. (Om jeg kutter ut å gi malt) Hadde en timestid med smerter. Det merkes bare etter ettpar dager med dårlige rutiner uten![emoji45]Jada. Men magen blir hard som oftest. Så da begynner jeg på att [emoji4] er bare for å sjekke om han greier seg uten
Sviskemosen er kanskje mildere? Men hvor kjøpes det? Vanlige svisker man moser sjøl? Hehe ikke Peil jeg..Kutta ut malt og bruker sviskemos istedenfor![]()
Sviskemosen er kanskje mildere? Men hvor kjøpes det? Vanlige svisker man moser sjøl? Hehe ikke Peil jeg..
Ok.. Smart! [emoji4]Har kokt svisker i vann og brukt stavmikser med en del av kokevannet til ønsket konsistensfryser ned i passende porsjoner. Bare googlet litt på oppskrift.
Følte ikke malt funket og det luktet grusomt. Kjøper sånne lille smootieposer fra Ella. Gir han 1-2 ts 2 ganger om dagen. Fryser ned porsjoner i isbiterSviskemosen er kanskje mildere? Men hvor kjøpes det? Vanlige svisker man moser sjøl? Hehe ikke Peil jeg..