Har termin 28 desemberJeg ser den! Men tror at det blir litt glemt når tiden nærme seg [emoji4] og går ann å ta selve feiringen litt før/etter om du har termin da [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har termin 28 desemberJeg ser den! Men tror at det blir litt glemt når tiden nærme seg [emoji4] og går ann å ta selve feiringen litt før/etter om du har termin da [emoji6]
Ja, jeg er selv født i januar, var av den oppfatning da jeg vokste opp at desember barna var veldig smarte. Kan være tilfeldig men de i klassen min som var født i desember var de skoleflinkeSamme tenker jeg påEr jo virkelig en filleting og bekymre seg for.
Ellers hører jeg jo mange som bekymrer seg for at barnet blir yngst i klassen osv. Dette bekymrer meg lite, begynte selv på skolen et år for tidlig (født i mars), så har gått på skole med folk som har vært mer enn 14 mnd eldre enn meg, aldri vært noe problem, samme med folk jeg kjenner som er født i nov/des...mens andre som er født tidligere på året kan være mye mer umoden. Ingen garantier uansett tenker jeg, så bortkastet energi å bekymre seg for mye. Det går stort sett bra![]()
Kanskje litt egoistisk av meg å si (?) men min største bekymring med det er at jeg skal føde på julaften og gå glipp av julefeiringen med familien Jeg er tradisjonsmenneske og blir helt dårlig av å tenke på å gå glipp av julaften
Ja da skjønner jeg det blir litt annerledesVi kommer til å føde i starten av desember (evt november siden de er to), men har allerede bestemt at "jula" er avlyst [emoji12] Og det plager meg ikke i det hele tatt.
Vi er alltid sammen med svigers på hytta i jula, men kan ikke tenke meg å reise opp dit noen få uker etter at jeg har født og ha med oss to spedbarn [emoji15]
Så da blir det rolig hjemme-jul med kun oss 4, så får heller folk komme på besøk om de vil det [emoji6] Litt julestemning blir det nok likevel [emoji319]
Ja da skjønner jeg det blir litt annerledesher er det ikke avgjort hvor mange det er, men terminen er ikke noe før 28 desember hvertfall
så blir vel jul hos mine foreldre
nyttårsaften derimot må nok "avlyses"
Da er det bare å feire i vei og håpe den ikke kommer på julaften eller før [emoji6]
Jeg må si at jeg ELSKER jula selv også altså. Det er min favoritthøytid [emoji5] Så gleder meg til å feire den året etter med gullene og familien [emoji171]
Er litt bekymret for at hele familien vil komme og feire jul sammen med oss i år. Og siden termin er et par dager før jul, er jeg litt redd at jeg må føde med huset fult av folk. Veldig glad i min og forlovedens familie, men siden dette er min første er jeg redd at det kan være litt overveldende. Og så vil jeg jo gjerne at både meg og min kjære får tid til å bli kjent med den nye familiemedlemmet vårt [emoji173] På den positive siden har vi masse hjelp i hus.
Det hadde vært greit om familien bodde i nærheten, en del bor på andre siden av kloden og den andre delen av familien bor i andre enden av landet. Og alle vil jo gjerne møte den lille og. Må nok tenke litt på hvordan vi skal løse det.Da må du jo bare si klart ifra at dere ikke orker å arrangere julefeiring hos dere. Jeg har ingen planer om å varte opp noen som helst annet enn babyene i jula.
Familie kan stikke innom og hilse på, men de får ikke mat eller annen oppvartning [emoji12]
Det hadde vært greit om familien bodde i nærheten, en del bor på andre siden av kloden og den andre delen av familien bor i andre enden av landet. Og alle vil jo gjerne møte den lille og. Må nok tenke litt på hvordan vi skal løse det.
De vil nok ikke forvente at vi stiller opp som vertskap nei, jeg regner med at vi blir å stille til duk og dekket bord.Kan de bo på hotell eller leie et annet hus sammen da i nærheten da? Å være vertinne for mange rundt termin må du ikke finne på, for din egen og den lilles del.