Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NattaGod natt alle sammen[emoji4]
Sov godtDa tusler jeg i seng
Fortsetter skravlingen der dersom mannen ikke kommer med en gang
Altså... Lille har en trang til å pelle meg i navelen. Ikke sånn littegrann. Men virkelig veldig intens på den fronten, og jeg blir gal. Har sår i navelen :O Vurderer å teipe over den før amming.
Sov godt![]()
Gjorde det, den fikk ringe hele 3 ganger [emoji85] men nå sitter jeg og venter på at jeg kan opp og gjøre ting igjen [emoji6]Sett den på igjen, så du ikke glemmer det etterpå![]()
Du bor ikke langt unna da [emoji6] kan ta en harrytur eventuelt stikke innom jobben min [emoji16]Prøvde å google "foot mender", men det ser ut som om jeg må til Sverige for å kjøpe den
God natt [emoji4]God natt alle sammen[emoji4]
Har han kommet enda? [emoji4]Da tusler jeg i seng
Fortsetter skravlingen der dersom mannen ikke kommer med en gang
Huff det hørtes vondt ut, prøv med litt kirurgisk teip overAltså... Lille har en trang til å pelle meg i navelen. Ikke sånn littegrann. Men virkelig veldig intens på den fronten, og jeg blir gal. Har sår i navelen :O Vurderer å teipe over den før amming.
Du bor ikke langt unna da [emoji6] kan ta en harrytur eventuelt stikke innom jobben min [emoji16]
Oi Oi så flink du er [emoji4]Natta til alle som sa nattaVært oppslukt av strikketøyet. 29 av 44 cm strikka på bolen.
![]()
Kan sende til deg om du ville prøve [emoji4] eventuellt møte deg en dag jeg skal til noe familie i Ås eller Gran [emoji6]Er så og si aldri på harrytur
God natt [emoji4]Han kommer nå.
Natta