Våre UL-bilder (galleritråd)

Sheherasade2017

Glad i forumet
Hurra i dag har jeg fått UL-bilde også! Venter på innkalling for TUL of duotest, men var så bekymret at jeg bestilte på Volvat i mellomtiden. Og alt var bra! Hørte hjertelyd og veksten var etter boka for 9+1.

Mange har postet UL-bilder i ulike tråder, men hva med en UL-galleritråd hvor vi oppdaterer gjennom månedene og ser dem vokse seg større?

6f77090b70ed41a4afab60bb5ed00437.jpg

Å, jeg er så misunnelig på dere som fikk med bilder! Vi var på Rikshospitalet for tidlig UL i forbindelse med IVF-forsøket da jeg var 7+4. Vi spurte om bilde, men de sa de ikke skrev ut sånt. Det kunne man få på den vanlige ultralyden senere i svangerskapet.

For dere som tok UL privat: Hvor mye kostet det?

Å, jeg er så misunnelig på dere som fikk med bilder! Vi var på Rikshospitalet for tidlig UL i forbindelse med IVF-forsøket da jeg var 7+4. Vi spurte om bilde, men de sa de ikke skrev ut sånt. Det kunne man få på den vanlige ultralyden senere i svangerskapet.

Vi betalte kr 1000 for TUL

Vi betalte 1200 :) Da fikk vi med minnepenn med masse bilder og videoer av knøttet, og som hun så fint kalte det, et "kjøleskapsbilde" ;)

Vi betalte 1350,-. Da fikk vi med bilder både i utskrift og på minnepenn, i vanlig og 3D :)

1500 på Volvat, fikk ett bilde med. Hørte hjertelyd, ble forklart hvor ben og armer var, og hun påpekte bevegelse.

Nå ble jeg nysgjerrig. Må dere betale så mye for TUL fordi dere selv har bett om det?
Da jeg var 5 uker ish, så betalte jeg 90kr.
Og gyn satte opp ny time, nå mandag. Forventer egentlig å betale det samme. Er det dumt kanskje?

Nå ble jeg nysgjerrig. Må dere betale så mye for TUL fordi dere selv har bett om det?
Og gyn satte opp ny time, nå mandag. Forventer egentlig å betale det samme. Er det dumt kanskje?

Fikk du henvisning til gyn fra fastlege? Det høres jo egentlig ut som du bare har betalt egenandel. Vi tok privat uten noen som helst henvisning og det er det det koster.

Tok privat uten henvisning :) Hadde nok ikke fått henvisning, da jeg ikke har noen grunn for det :p

Fikk du henvisning til gyn fra fastlege? Det høres jo egentlig ut som du bare har betalt egenandel. Vi tok privat uten noen som helst henvisning og det er det det koster.

Første gangen jeg dro til gyn der, så var det med henvisning ja. Men siden da så har jeg ikke fått det igjen.
Jeg var egentlig på time der for å starte utredning, men ble gravid 3 uker før timen :D
Blir spennende å se hva prisen på neste blir da. Var jo legen som ville sette opp timen da.

Back
Topp