Sov godt vennenGod natt damer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godt vennenGod natt damer
God natt snuppa [emoji173]️God natt damer
Jeg hadde nok gått ut like vel, hadde bare "umfet" litt mer til mannen førstJa det er det, tenkte over det her om dagen at hadde det hvert mer enn duskregn når jeg gikk hadde jeg nok ikke hvert ute når det begynte å regne mer, men det var jo så godt [emoji16]
Aha, skulle kanskje vist farmor at man kan bestille mer på ebay enn bare deksler til mobil for hun vil ofte alltid ha slike ting [emoji23]Knapper jeg skal ha på drakten jeg strikker til Lille U
![]()
Men du har rutinen da, jeg jobber med å få rutinen [emoji6]Jeg hadde nok gått ut like vel, hadde bare "umfet" litt mer til mannen først
De var ganske billige også.Aha, skulle kanskje vist farmor at man kan bestille mer på ebay enn bare deksler til mobil for hun vil ofte alltid ha slike ting [emoji23]
Det tok en stund før jeg kom inn i den rutinen.Men du har rutinen da, jeg jobber med å få rutinen [emoji6]
Burde egentlig også begynt med det derJeg er absolutt ikke flink til å ta vare på kroppen min, såpass ille at jeg har alarm på mobilen over når jeg skal ta på meg fotkrem (foot mender) ellers har jeg bare hardt hvit-gul hud men nå ringer den og jeg må vente for må stå en del på kjøkkenet nå [emoji54]
Godt det da [emoji4]Det tok en stund før jeg kom inn i den rutinen.
På dårlige dager hvor man lett kan finne unnskyldninger var dørstokk-mila ganske lang.
Nå bare "umfer" jeg litt, men skifter og går som planlagt
Jeg prøver også å gå 3 kvelder i uke.Godt det da [emoji4]
Syns det er vanskelig å finne dager men så lenge jeg ikke er syk så går jeg minst 3 ganger i uka.
Den foot mender er fantastisk! Hadde ikke tro til den men har for første gang i livet nesten normalen føtter [emoji6]Burde egentlig også begynt med det der![]()
Da går du deg en liten tur og klarner hodet.Jeg føler meg som en katt som ikke klarer å bestemme seg for om den vil være ute eller inne. Jeg er sulten, men vil ikke ha mat. Jeg er trøtt, men får ikke sove. Jeg er rastløs, men ingenting frister å gjøre. :/ Irriterende.
Det er ikke lett nei, håper det blir en bedre dag imorgen [emoji4]Jeg føler meg som en katt som ikke klarer å bestemme seg for om den vil være ute eller inne. Jeg er sulten, men vil ikke ha mat. Jeg er trøtt, men får ikke sove. Jeg er rastløs, men ingenting frister å gjøre. :/ Irriterende.
Natta Kengu.God natt damer
Sett den på igjen, så du ikke glemmer det etterpåJeg er absolutt ikke flink til å ta vare på kroppen min, såpass ille at jeg har alarm på mobilen over når jeg skal ta på meg fotkrem (foot mender) ellers har jeg bare hardt hvit-gul hud men nå ringer den og jeg må vente for må stå en del på kjøkkenet nå [emoji54]
Prøvde å google "foot mender", men det ser ut som om jeg må til Sverige for å kjøpe denDen foot mender er fantastisk! Hadde ikke tro til den men har for første gang i livet nesten normalen føtter [emoji6]
Mannen får jo sjokk når jeg har begynt med negler, hender, føtter og nattkrem [emoji54] men har ikke god dagkrem enda så håper mannen kjøper den han har fått beskjed om snart! Helst mens vi fortsatt har den på salg
Slitsomt når det er sånn! Men kanskje lettere å sove om du får i deg litt mat?Jeg føler meg som en katt som ikke klarer å bestemme seg for om den vil være ute eller inne. Jeg er sulten, men vil ikke ha mat. Jeg er trøtt, men får ikke sove. Jeg er rastløs, men ingenting frister å gjøre. :/ Irriterende.
God natt damer