☆ Skravletråd Mai ☆

Oi, det var mange!![emoji12]
Stor bhg med seks avdelinger. Faktisk har ikke førskole egen avdeling i pr, det er 42 barn på hennes avdeling mnd de er egentlig aldri sammen.

Neste år skal de ha egen avdeling for da er de et antall som passer på en av de litt mindre avdelingene

Kanskje hun skulle henvist deg til nevrolog igjen? Forstår du ikke vil slutte på medisiner! Men tenker kanskje de må tenke i andre baner, eller andre medisiner for deg?

Nei, ikke gi deg [emoji173] Du skal tross alt leve også.. Stoffskiftet sjekkes gjerne ved depresjon ja, det kan føre med seg mye greier, hehe. Håper legen din hører på deg!
Jeg kan ikke ta så mye forskjellig heller. Så det begrenses litt da [emoji14]
Så tror ærlig talt ikke det er særlig mer å gjøre for nevrologen. Har fått skrevet ut mye forskjellig av hu. Men så å si alt er varseltrekant på også [emoji85]

Guri, Ser jo ut som jeg er full når jeg skriver [emoji85] Hvilken behandling skulle det stå. Og medisiner eller operasjon [emoji23]

Jeg er såppass dårlig igjen at jeg har landet på at jeg håper på en spinalpunksjon. Er en annen lege.
Jeg forsto hva du mente uansett da :) Får håpe det hjelper og blir bedre ♡

Ble inspirert. Så nå er bad og gang shina over. Stua og kjøkken delvis [emoji14]

Back
Topp