Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ryddet litt mer , minker litt å litt
Å så lei...Så flink du er[emoji2]
Stor bhg med seks avdelinger. Faktisk har ikke førskole egen avdeling i pr, det er 42 barn på hennes avdeling mnd de er egentlig aldri sammen.Oi, det var mange!![emoji12]
Joda, det er det joMen gu så godt til slutt da![]()
Å så lei...
Litt på badet å litt på soverommet men tar nok ikke mer enn 2-3 timer tilsammenDet skjønner jeg veldig godt. Men blir så godt da du er ferdig. Mye igjen eller?
Litt på badet å litt på soverommet men tar nok ikke mer enn 2-3 timer tilsammen
Hentet pakker på posten i dag, moro
De lysene til kb fra jollyroom + mye fra lekekassenArtig[emoji2] hva har du fått?
Jeg kan ikke ta så mye forskjellig heller. Så det begrenses litt da [emoji14]Kanskje hun skulle henvist deg til nevrolog igjen? Forstår du ikke vil slutte på medisiner! Men tenker kanskje de må tenke i andre baner, eller andre medisiner for deg?
Nei, ikke gi deg [emoji173] Du skal tross alt leve også.. Stoffskiftet sjekkes gjerne ved depresjon ja, det kan føre med seg mye greier, hehe. Håper legen din hører på deg!
Jeg forsto hva du mente uansett daGuri, Ser jo ut som jeg er full når jeg skriver [emoji85] Hvilken behandling skulle det stå. Og medisiner eller operasjon [emoji23]
Jeg er såppass dårlig igjen at jeg har landet på at jeg håper på en spinalpunksjon. Er en annen lege.
Alltid gøyHentet pakker på posten i dag, moro
Wow, godt jobbaBle inspirert. Så nå er bad og gang shina over. Stua og kjøkken delvis [emoji14]
Slappe av med netflix og oss da...endelig sover F! Jeg blir snart gal av dette legge-greiene![]()
De lysene til kb fra jollyroom + mye fra lekekassen