☆ Skravletråd Mai ☆

Syns nesten litt synd på frøkna.
Tror det er litt for mye som skjer i livet hennes nå om dagen.
I går var det 17. mai feiring i barnehagen, i dag var det ordentlig 17. mai og i morgen er det overnatting i barnehagen.

Det er bare hyggelige ting, men veldig mang inntrykk på ei litta jente på bare 5 år...
Men uansett mye som skjer på kort tid, blir vel verst når hverdagen kommer igjen

Uff da[emoji13] greit med en hviledag[emoji4]
Ja siden jeg idag skal bake og gjøre div ting samt klesvask noe som jo nesten er en liten økt i seg selv siden det er store mengder klær som skal forflyttes på 4 timer [emoji54]

Gooood dag damer [emoji4]
Vi begynte dagen med pakker og hun fikk karamellvafler etter frokosten av sin far [emoji4]
Nå skal jeg ordne leiligheten igjen og legge opp til kose ettermiddag med snuppa [emoji7] er jo ikke hver dag man blir 5 år

Enda bedre. Hadde den teite vekkerklokka på her kl 0645. Må jo få barn på skolen [emoji23] Selv om vi alle kunne vel tenkt oss å sove lenge gitt

Heldigvis senvakt i dag, så kunne sove litt[emoji4] litt greit det bare er to dager til helg da[emoji2]

Gooood dag damer [emoji4]
Vi begynte dagen med pakker og hun fikk karamellvafler etter frokosten av sin far [emoji4]
Nå skal jeg ordne leiligheten igjen og legge opp til kose ettermiddag med snuppa [emoji7] er jo ikke hver dag man blir 5 år
Så koselig [emoji7] Gratulerer med 5åring i hus [emoji324]

Back
Topp