Hadde jeg bare fått soverSov godt[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jeg bare fått soverSov godt[emoji2]
Hvordan har din dag vært?Håper dere har hatt en fin dag jenter![]()
Rolig, men fin. Veldig dårlig igjen, men skal på sykehuset på søndagHvordan har din dag vært?
Ikke søndag. Fredag. Hodet virker ikke helt.Hvordan har din dag vært?
Mange som roter med dagene. Det var utbredt enighet rundt bordet i går at det kjentes som der var fredag. Ønsketenkning sier jeg. For nå er det torsdag, man bare hadde ønsket at det skulle være helg...Ikke søndag. Fredag. Hodet virker ikke helt.
Husker ikke hvilken klasse din går i, men noe eldre er han ja. Min er 8, går i tredje. Og burde kunne sykle, vi må øve i år igjen. Men han har vel egentlig vokst fra sin andre sykkel uten å kunne sykle skikkelig, og jeg nøler med å gi ham en større før han er trygg. Mellomste er klar for hans bare vi tar ned setet litt...Men har er vel også yngre enn min eldste, er første året de har det nå
Det var vel nesten bare du som var våken ;-)Har dere ikke sovnet enda etter en lang dag? [emoji5]
Haha fort gjort [emoji28]Natta.
Burde sove jeg også, men sitter og koser meg litt for mye![]()
Hahaha [emoji23] Fort gjort. Såvidt barna sto opp i dag gitt. Slitne etter i gårJa. Jeg er helt imponert!
Og trene i kveld. Jeg la unger en time på overtid, og sovnet sammen med yngste. .. Mannen sovnet på sofaen ute og svigermor dubbet på sofaen inne...
Takktakk [emoji8]God natt og sov godt[emoji294]️
Håper natta var godLegger meg jeg også tenker jeg
Min eldste er 10 og går i 4..Husker ikke hvilken klasse din går i, men noe eldre er han ja. Min er 8, går i tredje. Og burde kunne sykle, vi må øve i år igjen. Men han har vel egentlig vokst fra sin andre sykkel uten å kunne sykle skikkelig, og jeg nøler med å gi ham en større før han er trygg. Mellomste er klar for hans bare vi tar ned setet litt...
Så kjedeligRolig, men fin. Veldig dårlig igjen, men skal på sykehuset på søndagHar vært hos mamma, så fått god mat og kosa meg.
Har dere hatt en fin feiring?![]()
Gjorde det, har nå vondt i beina så like greit at jeg ikke skal gå imorgen [emoji4]
Å ja! Dagen kan nok ikke komme fort nok [emoji6]
Sliten gitt, å litt oppgitt over folk som ukritisk skriver støttende kommentarer på en status nær noen tar på seg en offerrolle å unnlater å fortelle hele sannheten...
Helt grei, kom oss gjennom arrangementer å fikk mye skryt
Mhm, lille divaen, kanskje det skal bli det mye kallenavnet [emoji23]
Ja, men nå er det lys i tunellen til tross for smerte og ubehagSå kjedelig
Tja har jo i grunn bare vært på kjøkkenet så ikke fått med meg då mye