☆ Skravletråd Mai ☆

Ikke søndag. Fredag. Hodet virker ikke helt.
Mange som roter med dagene. Det var utbredt enighet rundt bordet i går at det kjentes som der var fredag. Ønsketenkning sier jeg. For nå er det torsdag, man bare hadde ønsket at det skulle være helg...

Men har er vel også yngre enn min eldste, er første året de har det nå
Husker ikke hvilken klasse din går i, men noe eldre er han ja. Min er 8, går i tredje. Og burde kunne sykle, vi må øve i år igjen. Men han har vel egentlig vokst fra sin andre sykkel uten å kunne sykle skikkelig, og jeg nøler med å gi ham en større før han er trygg. Mellomste er klar for hans bare vi tar ned setet litt...

Ja. Jeg er helt imponert!

Og trene i kveld. Jeg la unger en time på overtid, og sovnet sammen med yngste. .. Mannen sovnet på sofaen ute og svigermor dubbet på sofaen inne...
Hahaha [emoji23] Fort gjort. Såvidt barna sto opp i dag gitt. Slitne etter i går

Husker ikke hvilken klasse din går i, men noe eldre er han ja. Min er 8, går i tredje. Og burde kunne sykle, vi må øve i år igjen. Men han har vel egentlig vokst fra sin andre sykkel uten å kunne sykle skikkelig, og jeg nøler med å gi ham en større før han er trygg. Mellomste er klar for hans bare vi tar ned setet litt...
Min eldste er 10 og går i 4..
Han lærte det heller ikke ordentlig før han var rundt 8

God morgen alle sammen
Øs pøs yte men det passer i grunn til humøret mitt
Senvakt i dag så må jeg på posten etter det

Back
Topp