Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja der kan man nok tjene en del, husker sommeren for 5 år siden, langt ned fra der dere bor sto mannen midt i Valdres ute midt i veien og skjønte absolutt ingenting når Kl var 22, det fortsatt var sol og det ikke var en levende sjel ute [emoji23]
Kommer nok aldri til å glemme det, hadde hvert fantastisk å få opplevd midnattssolen, for jeg har ikke hvert lengre nord enn Trondheim [emoji54] når burde vi komme for nordlyset da? [emoji6]
Herlig kommentar fra eldste da [emoji171]
Er faktisk helt stille nå. Men får selvsagt ikke sove, har jo syk glovarm gutt i senga mi..Ånei, det hørtes sykt slitsomt ut.. [emoji85]
Er dere i Egypt nå?Ok så vi kommer om en mnd også tilbake i januar [emoji6]
Bare synd mannen har valgt å ha all ferie i Egypt
Nei reiser i august og var der jo i februar, håper at vi neste år også får tatt en annen ferie [emoji4] for litt kjedelig å bare reise til Egypt [emoji54]Er dere i Egypt nå?
Det er bare helt herlig [emoji171] Lille har begynt å blåse prompelyd på både puppen og magen og ler seg skakk. Kommer nok noen gullkorn der med tiden og [emoji23]Hehe, hun har jo rett. [emoji28]
"Du har så lange, fine puppa"
"Du har så mjuk og god mage, den e som en brøddeig"
Ærlig, og positivt ment. Det gjør noe med en.![]()
Bra de er stille, en kjedelig å ikke få sove. Huff, ikke moro med sykdom, spesielt ikke flr 17. Mai. Jeg er våken, får ikke sove jeg heller.Er faktisk helt stille nå. Men får selvsagt ikke sove, har jo syk glovarm gutt i senga mi..
Flere som er våkne i natten?
Kjempekjedelig! Han gråt sånn i sta når jeg sa han kanskje ikke fikk gått i tog i morgen. Tror jeg ender opp med å la han gå selv om han er skravl i formen og ar feber. Om han orker. Er jo bare å ta han ut av toget om han blir så sliten at han ikke orker. 17 mai er såppas viktig for oss at jeg er villig til å pushe den grensen ganske langt altså..Bra de er stille, en kjedelig å ikke få sove. Huff, ikke moro med sykdom, spesielt ikke flr 17. Mai. Jeg er våken, får ikke sove jeg heller.
Stakar, forstår det jo. Er morsomt og spennende. Noe helt spesielt. Synes det høres fornuftig ut, la han gå det han eventuelt orker. Enda bedre grunn til å spise masse is om han orkerKjempekjedelig! Han gråt sånn i sta når jeg sa han kanskje ikke fikk gått i tog i morgen. Tror jeg ender opp med å la han gå selv om han er skravl i formen og ar feber. Om han orker. Er jo bare å ta han ut av toget om han blir så sliten at han ikke orker. 17 mai er såppas viktig for oss at jeg er villig til å pushe den grensen ganske langt altså..
Håper du får sove snart du også. Er så kjedelig å ikke få sove når man trenger det..
Han er 10 år, 4 klasse. Så han er jo gammel nok til å kjenne sine egne begrensninger.Stakar, forstår det jo. Er morsomt og spennende. Noe helt spesielt. Synes det høres fornuftig ut, la han gå det han eventuelt orker. Enda bedre grunn til å spise masse is om han orkerHvor gammel er han?
Ja, håper på litt søvn. Sliter med dette hodet da. Festlig at trykk er verst når man ligger. Å sove sittende får jeg ikke til [emoji14] Men går i koma bare jeg blir trøtt nok.
Han er 10 år, 4 klasse. Så han er jo gammel nok til å kjenne sine egne begrensninger.
Du bør prøve å sove med hodet hevet. Husker ikke hvorfor trykket i hodet blir verre når man ligger, men jeg har ei nær venninne som sliter med det samme (men hakket mer alvorlig) og hun må ha spesialseng og sove nesten sittende.
Joda.. men det kan jeg ikke skrive så mye om her [emoji6]Ja, da kan han i allefall si ifra om han føler seg ille, det er bra.
Ja, jeg har en diger hotellpute som jeg får hele overkroppen på, det hjelper noe. Jeg har ikke fått noen god forklaring på det, bare at det er vanlig ved høyt trykk. Huffda [emoji173] Men får de ikke lettet trykket hennes?
Ånei, det forstår jeg. Leit å høre uansett [emoji171]Joda.. men det kan jeg ikke skrive så mye om her [emoji6]
Det går bra nå [emoji4] [emoji6] skal vi prøve å sove litt da tro?Ånei, det forstår jeg. Leit å høre uansett [emoji171]
Så slitsomtJeg sovet. Og våknet i panikk. Hver natt, en time etter jeg sovner våkner jeg av absurde mareritt. Nå drømte jeg at lille ble kidnappet, og da jeg fikk tak i henne så skrek jeg og sparket og slo dama som hadde tatt henne. Men det kom ingen lyd, eller bevegelser. Våknet av to visne armer. Gud så stressende. Prøver igjen.
Uff så grusomt! Håper du fikk sove igjen og sov godt!Jeg sovet. Og våknet i panikk. Hver natt, en time etter jeg sovner våkner jeg av absurde mareritt. Nå drømte jeg at lille ble kidnappet, og da jeg fikk tak i henne så skrek jeg og sparket og slo dama som hadde tatt henne. Men det kom ingen lyd, eller bevegelser. Våknet av to visne armer. Gud så stressende. Prøver igjen.