Var igår og så på den!Ja de har den på Babyshop på Billingstad. Den er ganske høy egentlig og det er deilig da både jeg og Daddy er ganske høye. Alle andre vogner ble stygge etter at jeg så den [emoji7]
Og nå er den bestilt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var igår og så på den!Ja de har den på Babyshop på Billingstad. Den er ganske høy egentlig og det er deilig da både jeg og Daddy er ganske høye. Alle andre vogner ble stygge etter at jeg så den [emoji7]

Er det noen som har erfaring med Stokke trailz? Jeg synes den er såå fin, så om den passer i bagasjerommet på bilen så er det stor sjans for at det blir den. Mannen falt også for den [emoji6] dersom denne blir for stor har jeg vurdert Britax smile. Noen som kjenner den?
Fin vogn! Er det wallstickers du har på veggen der? Hvor fra i såfall?Kjøpte Britax smil e 2 i går og satt den opp i dag, veldig fornøyd! Kjempelett å slå sammen, tar liten plass, høy nok til barnefar og meg, lett å kjøre
kostet 5300kr på tilbud med sportsdel, regntrekk var og inkl til liggedelen.Vis vedlegget 225377
Ja den er fra ebayFin vogn! Er det wallstickers du har på veggen der? Hvor fra i såfall?
Både jeg og samboer er over 1.80 og jeg føler at bagdelene så vidt rekker meg opp til knærne... skjønner at sportsdel må være lav (for at barnet skal kunne gå opp og ned selv). Men at bagdelen er lav gir meg bare vondt i ryggen.
Hvorfor er «alle» barnevogner så utrolig lave?Både jeg og samboer er over 1.80 og jeg føler at bagdelene så vidt rekker meg opp til knærne... skjønner at sportsdel må være lav (for at barnet skal kunne gå opp og ned selv). Men at bagdelen er lav gir meg bare vondt i ryggen.
Noen som har tips?![]()
Vi skal ha Cybex Priam, de passer godt til høyeHvorfor er «alle» barnevogner så utrolig lave?Både jeg og samboer er over 1.80 og jeg føler at bagdelene så vidt rekker meg opp til knærne... skjønner at sportsdel må være lav (for at barnet skal kunne gå opp og ned selv). Men at bagdelen er lav gir meg bare vondt i ryggen.
Noen som har tips?![]()
Støtter deg i det her, alle er kjempelave!!Hvorfor er «alle» barnevogner så utrolig lave?Både jeg og samboer er over 1.80 og jeg føler at bagdelene så vidt rekker meg opp til knærne... skjønner at sportsdel må være lav (for at barnet skal kunne gå opp og ned selv). Men at bagdelen er lav gir meg bare vondt i ryggen.
Noen som har tips?![]()
Hvorfor er «alle» barnevogner så utrolig lave?Både jeg og samboer er over 1.80 og jeg føler at bagdelene så vidt rekker meg opp til knærne... skjønner at sportsdel må være lav (for at barnet skal kunne gå opp og ned selv). Men at bagdelen er lav gir meg bare vondt i ryggen.
Noen som har tips?![]()
Noen som har tips?![]()
Vi skal ha Cybex Priam, de passer godt til høye![]()
MIn sambo er 1.87, vi har Bugaboo Buffalo. Den er like lav sikkert som alle andre - men han har aldri klaga eller kommentert at han synst den er lav. Kusina mi har samme vogn - ho er omtrent nesten 1.80 og sambo over 1.90 - dei er også veldig fornøgde![]()
Har du sjekket ut Stokke trailz? Føler du den også er for lav? Den er jo av den høyeste sorten [emoji4]
Jeg er 178cm og barnefar 184cm. Vi har kjøpt britax smile 2, den passet perfekt i høyden!Hvorfor er «alle» barnevogner så utrolig lave?Både jeg og samboer er over 1.80 og jeg føler at bagdelene så vidt rekker meg opp til knærne... skjønner at sportsdel må være lav (for at barnet skal kunne gå opp og ned selv). Men at bagdelen er lav gir meg bare vondt i ryggen.
Noen som har tips?![]()
City Jogger Elite er og veldig høyHvorfor er «alle» barnevogner så utrolig lave?Både jeg og samboer er over 1.80 og jeg føler at bagdelene så vidt rekker meg opp til knærne... skjønner at sportsdel må være lav (for at barnet skal kunne gå opp og ned selv). Men at bagdelen er lav gir meg bare vondt i ryggen.
Noen som har tips?![]()