Logge inn hele tiden

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Må dere fortsatt logge inn hele tiden? Prøvd å slette og styre men hjelper ikke. Er det noe spes jeg må gjøre for å slippe?

Må dere fortsatt logge inn hele tiden? Prøvd å slette og styre men hjelper ikke. Er det noe spes jeg må gjøre for å slippe?
Jeg må også det! Det begynte for et par uker siden. Så nå gidder jeg nesten aldri være på forumet; det er alt for tungvint. Jeg har også prøvd å slette appen og legge deb inn på nytt.

Ja, og hadde det enda bare vært å logge inn.. Men de påstår jo at jeg ikke fins!

Jeg må også det! Det begynte for et par uker siden. Så nå gidder jeg nesten aldri være på forumet; det er alt for tungvint. Jeg har også prøvd å slette appen og legge deb inn på nytt.
Ja det er litt irriterende å må inn og ut og styre sånn hele tiden

Jeg må også logge inn hver gang på nettleser, og må få tilsendt nytt passord hver gang. Kommer til å miste tilgangen til skjult forum for orker nesten ikke være her inne lenger når det er så mye styr for å komme inn + jeg syntes webvesjonen på mobil er litt "slitsom" å bruke.

Sånn har jeg også hatt det, men nå har det funket en god stund. Det var umulig å logge inn med brukernavn, måtte legge inn mailadresse. Men hvordan får vi tak i noen admin-folk her for å gi beskjed og spørre om det kommer til å bli bedre??

Jeg må ikke. Gjorde det en gang for mange mange mnd siden og er inne. Bruker PC.

Det er leverandør av appen som ha problemet, og det tar tydeligvis lengre tid enn antatt å fikse det

Hadde akkurat samme problem for noen uker siden o_O

Har samme problem. Er ganske lei..

Hvordan går det med å løse problemene? Jeg må fremdeles logge inn for hver gang, i appen, har ikke prøvd web på lenge
Samme her. Prøvd å avinstallere og installere på nytt, men hjelper ikke

Får ikke det til jeg heller.

Slettet og reinstallert appen x antall ganger, men tror jeg gir opp nå..

Samme her enda.. Begynner å bli lei.

Må fortsatt logge inn hele tiden her, blir helt gal av det

Back
Topp