Må dere fortsatt logge inn hele tiden? Prøvd å slette og styre men hjelper ikke. Er det noe spes jeg må gjøre for å slippe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må også det! Det begynte for et par uker siden. Så nå gidder jeg nesten aldri være på forumet; det er alt for tungvint. Jeg har også prøvd å slette appen og legge deb inn på nytt.Må dere fortsatt logge inn hele tiden? Prøvd å slette og styre men hjelper ikke. Er det noe spes jeg må gjøre for å slippe?
Ja det er litt irriterende å må inn og ut og styre sånn hele tidenJeg må også det! Det begynte for et par uker siden. Så nå gidder jeg nesten aldri være på forumet; det er alt for tungvint. Jeg har også prøvd å slette appen og legge deb inn på nytt.
Det har også skjedd meg noen ganger. Men vanligvis er det bare å logge inn. Men likevel mas!Ja, og hadde det enda bare vært å logge inn.. Men de påstår jo at jeg ikke fins!
Hvordan går det med å løse problemene? Jeg må fremdeles logge inn for hver gang, i appen, har ikke prøvd web på lengeVi har dessverre problemer med appen ja.
Mere info om dette kan leses under "Teknisk informasjon "
Sliter ennå jeg ogsåHvordan går det med å løse problemene? Jeg må fremdeles logge inn for hver gang, i appen, har ikke prøvd web på lenge
Samme her. Prøvd å avinstallere og installere på nytt, men hjelper ikkeHvordan går det med å løse problemene? Jeg må fremdeles logge inn for hver gang, i appen, har ikke prøvd web på lenge