Verre i morgen tipper .jeg m3n i joggesko går det greitAu da!![emoji20] håper det roer seg til i morgen!! Tid for hvile!![emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Verre i morgen tipper .jeg m3n i joggesko går det greitAu da!![emoji20] håper det roer seg til i morgen!! Tid for hvile!![emoji4]
Har så vondt i beinet at jeg ikke klarer å gå![]()
Takk ❤❤Uff[emoji20] god bedring og en klem sendes deg[emoji8]
Ikke alltid lett å komme seg i seng[emoji13] skal bare...
Det gjør det helt sikkert[emoji1][emoji1]
Takk [emoji173][emoji173]
Ille når jeg må få hjelp av kengubarney for å komme meg til sofaen
Verre i morgen tipper .jeg m3n i joggesko går det greit
Det er akkurat det[emoji85] også ender jeg ofte opp med å trykke litt på telefonen og vips så har det gått en time[emoji15]
Også er det jo veldig hyggelig å skravle med dere[emoji16][emoji171] Hørtes ut som jeg kun gjorde det for ratt å vinne[emoji85]
Såpass du ja [emoji14]Elsker 17 mai! Griner hver gang!![]()
Høres ut som en fin helg [emoji170]På fredag skal jeg møte noen venninner for strikking og vin.
På lørdag skal jeg møte min beste venninne for kino og vin [emoji4]
Haha jo. Men kan hvertfall pynte oss litt da og slippe selve regntøyet som skjuler hele finstasenRegnponchoer i hus her også[emoji23]flott....[emoji13]
Så mye bedre ut der ja ! HeldigeVi har regnponcho, men jeg satser på å ikke trenge dem.
![]()
UffHar så vondt i beinet at jeg ikke klarer å gå![]()
Haha jo. Men kan hvertfall pynte oss litt da og slippe selve regntøyet som skjuler hele finstasen
Jupp ! [emoji23] Her også. Hallo. Fine kjoler jo [emoji23][emoji7][emoji324][emoji509]Det er jo en fordel[emoji1] slik at noen ser de nye fine klærne gutta har på[emoji23]
Ja det er det [emoji4]Ja veldig glad for det altsåbra med dere?
Burde hvertfall da enten noen til å passe på eller forklare de eldre, jajaAlt fra 2 år og opp til 8 år syns jeg å huske. De er 3 stk. Har ikke hatt med de noe særlig. Tipper hu har flytta inn til faren sin siden hun og mannen har flytta fra hverandre og endelig fikk solgt huset sitt så.
Takk søtaGod bedring[emoji4]
Jupp ! [emoji23] Her også. Hallo. Fine kjoler jo [emoji23][emoji7][emoji324][emoji509]
Takk ❤UffGod bedring