Sulten og trøtt!

Mini88

Flørter med forumet
Altså, jeg er så trøtt! Klarer såvidt å holde øynene oppe gjennom dagen! Også er jeg sulten hele tiden- nesten kun på salt usunn middag (McDonald's, taco osv.) Og sur og salt snop! Vil jo være sunn, men ikke så lett Trodde kvalmen skulle komme nå men ikke så mye enda! Mest trøtthet! Dere andre da?

Jeg er også veldig trøtt, og spesielt kveldstrøtt :meh: Klar for senga klokka 20 liksom:p Ellers så kommer det kvalmebølger.. Og er mer sulten enn vanlig ja, og er fysen på usunn mat:D:p

Trøtt tidligere enn vanlig, rundt 20:00/21:00. Og konstant sulten samtidig som jeg er VELDIG picky på hva jeg vil ha! Her om dagen fantaserte jeg om wienerpølse og pomfritt så lenge at det var det eneste som stod i hodet på meg. Spiste mer enn jeg pleier, og det smakte jo fantastisk godt. Straffen kom etterpå- jeg hadde overspist og meg og fikk en fryktelig magepine som varte til dagen etterpå. Nå blir jeg kvalm av bare tanken, men craver litt lettere mat, feks sushi. I alle fall en gang om dagen. (Er en lakse-sushi-elsker) :cat:

Jeg er og veldig trøtt i perioder og får noen skikkelige gjespetokter innimellom!:hilarious: Power nap etter jobb nesten hver dag nå. Sulten har jeg vært helt siden ikm og føler jeg er sulten så det rumler veldig mye mer enn vanlig og blir veldig fort mett når jeg spiser! Craver salt mat for tida og smågodt:p

Her og! Stuptrøtt og i går kveld fikk jeg helt villt lyst på taco! Gafla innpå to svære lefser med masse fyll!:p Nå sendte jeg samboern på butikken med klar beskjed om å kjøpe lovehearts:D var jeg skikkelig fysen på sist og.

Her og! Stuptrøtt og i går kveld fikk jeg helt villt lyst på taco! Gafla innpå to svære lefser med masse fyll!:p Nå sendte jeg samboern på butikken med klar beskjed om å kjøpe lovehearts:D var jeg skikkelig fysen på sist og.
Haha! Mannen er nå i dette sekund på vei til statoil for å kjøpe lovehearts ;) samt salt potetgull og iskald cola..

De siste par dagene har trøttheten tatt meg. Er ikke den som sitter oppe til langt på natt sånn til vanlig, vi er senest i seng 22.30 (gubbens klokke ringer 5.30), men i går tuslet jeg i seng klokken 21. Hjelper litt på at foreldrene mine er her og har jet lag så da legger vi oss tidlig :happy:
Matlysten har kommet litt tilbake, ikke vært kvalm men matlei! Knekkebrød er min venn:) Og så har jeg til stadig lyst på litt salt.

Er sulten hele tiden, men ikke lyst på noe. Bortsett fra vaniljeis dyppet i guacamole[emoji28]
Ette å ha begynt å jobbe legger jeg med 20 [emoji849] om jeg ikke powernapper midt på dagen [emoji23]

Er sulten hele tiden, men ikke lyst på noe. Bortsett fra vaniljeis dyppet i guacamole[emoji28]
Ette å ha begynt å jobbe legger jeg med 20 [emoji849] om jeg ikke powernapper midt på dagen [emoji23]
vaniljeis i guacamole faktisk:hilarious:

Det rare er at selv om jeg går stort sett hele dagen og kvelden og kjenner meg trøtt så er jeg overraskende kvikk på morgenen! Og jeg pleier ikke å være det:hilarious:

Hohoho det var en artig kombo! :hilarious: har du spist det noen gang?:wideyed:
Skal si at vi hadde guacamole her i helga og det var helt sykt godt!:happy:

Det rare er at selv om jeg går stort sett hele dagen og kvelden og kjenner meg trøtt så er jeg overraskende kvikk på morgenen! Og jeg pleier ikke å være det:hilarious:
Jeg har blitt skikkelig A menneske:woot: Jeg som jobber natt til vanlig og aldri pleide å legge meg før 24/01 ish.. å var som en zombie før kl 10:hilarious:

Trøtt tidligere enn vanlig, rundt 20:00/21:00. Og konstant sulten samtidig som jeg er VELDIG picky på hva jeg vil ha! Her om dagen fantaserte jeg om wienerpølse og pomfritt så lenge at det var det eneste som stod i hodet på meg. Spiste mer enn jeg pleier, og det smakte jo fantastisk godt. Straffen kom etterpå- jeg hadde overspist og meg og fikk en fryktelig magepine som varte til dagen etterpå. Nå blir jeg kvalm av bare tanken, men craver litt lettere mat, feks sushi. I alle fall en gang om dagen. (Er en lakse-sushi-elsker) :cat:
Samme her! Kun det jeg har lyst på som står i hodet mitt helt til jeg har spist det! Er så sært

Morsomt å se at det er flere som er noen trøttinger med veldig og plutselig lyst på rare ting;)

Jeg har blitt skikkelig A menneske:woot: Jeg som jobber natt til vanlig og aldri pleide å legge meg før 24/01 ish.. å var som en zombie før kl 10:hilarious:
Bra vi er flere;) Må jo si jeg syns det er helt greit å slippe å være så sykt i koma på morgenen:hilarious:

Bra vi er flere;) Må jo si jeg syns det er helt greit å slippe å være så sykt i koma på morgenen:hilarious:
Ganske digg å ikke være helt ødelagt om morgenen ja[emoji7]

Så rart, jeg er også veldig våken på morgenen uavhengig av hvordan natten har vært. Kjenner ellers at jeg er mer trøtt på dagtid, men sover likevel ikke mer:)

Back
Topp