Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelper ikke å gjøre noe med det når man ikke er helt i slaget ihvertfallOgså pleier system og rutiner og hjelpe på småting som fort blir store
![]()
kan jeg skylde på støv allergien?He he eg ja![]()
Har ikke lyst ut i regnet etterpå![]()
Håper både hans og din form ble bedre utover dagen[emoji4]
Det kan du men om jeg tror på det derimotkan jeg skylde på støv allergien?
Jupp kjedelig når vi må stå ute å ordneKjedelig med regn!
her er det grått, men mildt og oppholdsvær. Ikke meldt regn før i morgen tidlig...
God dagalle klare for i morgen ?
Nope ikke i det hele tattGod dagalle klare for i morgen ?
Jupp kjedelig når vi må stå ute å ordne
God dagalle klare for i morgen ?
Har ikke lyst ut i regnet etterpå![]()
Satser på det.Jeg tok en paralgin forte i farta, for jeg hadde sånn hodepine i morges og det var ikke paracet i skuffa. Er mannens da, jeg pleier egentlig oftest å bare "holde ut" og ikke ta noe. Og så ble jeg så kvalm da jeg trillet lille, og fant pakningsvedlegget for å sjekke om kvalme var en vanlig bivirkning. Tenkte ikke engang over dette med ammingen før det stod at man IKKE skulle amme mens man brukte paralgin forte. Jaja, tok bare en i det minste, var jo alt for sent da jeg leste det. =/
Æsj, så dumt. Har du ringt å hørt med trygg mammamedisin? Ofte mange preparater er merke med at det ikke skal brukes når du ammer, men som alikevel er trygg. Bare for at produsenten skal være helt på den sikre siden. Står jo at du ikke skal bruke paracet også.
Åh, var ikke klar over det. Googlet litt, og det gikk på at det blir til morfin som kan påvirke babyen, men om det er greit å ta når man er gravid så er det vel neppe kritisk med en liten dose nå. Tok jo også cosylan som gravid, og har tatt et par ganger nå mens jeg ammer også, fikk høre av lege at det var ok, var mest avhengighet man var redd for liksom.
Litt surt uteDet skjønner jeg godt[emoji85] kaldt hos dere og eller?
Haha ja. Jojo. Det får være. De er borte uansett [emoji14]Å da hadde jeg eksplodert! Man planter da nemlig blomster av en grunn, og vil man ha tulipaner inne får man dra med barna for å la de velge i butikken [emoji23]