☆ Skravletråd Mai ☆

Hjelper ikke å gjøre noe med det når man ikke er helt i slaget ihvertfall :) Også pleier system og rutiner og hjelpe på småting som fort blir store ;)

Ja, men det blir stadig en utfordring når systemet enten mangler, krever utstyr som vi ikke har råd til å kjøpe, eller mannen og jentungen bare lar være å bruke systemet. Så går jeg rundt og gnager... Det er nok en av grunnene til at jeg også blir sløv med husarbeidet, for når jeg først gjør noe, blir jeg bestandig potte sur over alt det rare som dukker opp, og spesielt på mannen, og føler at det bare er jeg som gjør noe og han bare aktivt driter i det. Så der går jeg rundt og blir sliten og forbanna og kjefter for meg selv. Haha, jeg høres jo sinnsyk ut. :D

Håper både hans og din form ble bedre utover dagen[emoji4]

Satser på det. :) Jeg tok en paralgin forte i farta, for jeg hadde sånn hodepine i morges og det var ikke paracet i skuffa. Er mannens da, jeg pleier egentlig oftest å bare "holde ut" og ikke ta noe. Og så ble jeg så kvalm da jeg trillet lille, og fant pakningsvedlegget for å sjekke om kvalme var en vanlig bivirkning. Tenkte ikke engang over dette med ammingen før det stod at man IKKE skulle amme mens man brukte paralgin forte. Jaja, tok bare en i det minste, var jo alt for sent da jeg leste det. =/

God dag :) alle klare for i morgen ?

Neeei... Må til byen og skaffe noe til frøkna. Lurer på om vi bare driter i skjørt og lar henne bruke en glitter-"joggebukse" hun fikk nylig, den er ganske fin og praktisk siden det jo blir regntøy i toget uansett, men da må hun ha en fin overdel til, og jeg tror ikke hun har noe som egner seg. Hvis ikke, må hun ha en ny strømpebukse.

Så må jeg kjøpe dadler, skal lage bacondadler til avslutning på babysangen.
Og evt. få avtalt med svigers om vi skal spise sammen eller hva i morgen, og om vi skal kjøpe/lage noe.

Jupp kjedelig når vi må stå ute å ordne

Kan være friskt med litt regn på tur, om man er riktig kledd, men ikke så gøy å gjøre ting, nei. Blir fort kaldt på hendene også, vet ikke hvor varmt dere har det når det regner da?

Her sprutregner det, lille nekter å ligge i vogna og ho er stuptrøtt[emoji85] jeg skulle ha ryddet ut av oppvaskmaskina, bretta klær og vaska enda flere klær. Også er jeg så trøtt selv etter netter med for lite søvn[emoji29]

Satser på det. :) Jeg tok en paralgin forte i farta, for jeg hadde sånn hodepine i morges og det var ikke paracet i skuffa. Er mannens da, jeg pleier egentlig oftest å bare "holde ut" og ikke ta noe. Og så ble jeg så kvalm da jeg trillet lille, og fant pakningsvedlegget for å sjekke om kvalme var en vanlig bivirkning. Tenkte ikke engang over dette med ammingen før det stod at man IKKE skulle amme mens man brukte paralgin forte. Jaja, tok bare en i det minste, var jo alt for sent da jeg leste det. =/

Æsj, så dumt. Har du ringt å hørt med trygg mammamedisin? Ofte mange preparater er merke med at det ikke skal brukes når du ammer, men som alikevel er trygg. Bare for at produsenten skal være helt på den sikre siden. Står jo at du ikke skal bruke paracet også.

Æsj, så dumt. Har du ringt å hørt med trygg mammamedisin? Ofte mange preparater er merke med at det ikke skal brukes når du ammer, men som alikevel er trygg. Bare for at produsenten skal være helt på den sikre siden. Står jo at du ikke skal bruke paracet også.

Åh, var ikke klar over det. Googlet litt, og det gikk på at det blir til morfin som kan påvirke babyen, men om det er greit å ta når man er gravid så er det vel neppe kritisk med en liten dose nå. Tok jo også cosylan som gravid, og har tatt et par ganger nå mens jeg ammer også, fikk høre av lege at det var ok, var mest avhengighet man var redd for liksom.

Åh, var ikke klar over det. Googlet litt, og det gikk på at det blir til morfin som kan påvirke babyen, men om det er greit å ta når man er gravid så er det vel neppe kritisk med en liten dose nå. Tok jo også cosylan som gravid, og har tatt et par ganger nå mens jeg ammer også, fikk høre av lege at det var ok, var mest avhengighet man var redd for liksom.

Skulle tro det altså, men jeg vet ikke. Men som sagt kan du ringe tryggmammamedisin hvis du er veldig i tvil.

Å da hadde jeg eksplodert! Man planter da nemlig blomster av en grunn, og vil man ha tulipaner inne får man dra med barna for å la de velge i butikken [emoji23]
Haha ja. Jojo. Det får være. De er borte uansett [emoji14]

Back
Topp