Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det.
Jeg har siktet på å ikke ha så mye igjen til i dag, litt senkede skuldre.
Huset er ikke perfekt, men det blir det ikke heller og det er greit. Nemlig.
Jeg skal bake kake til skolen, handle det som mangler av mat. Fikse det som mangler av stryking (flagg og sløyfer) og pusse sko. Og helst få noen planter i jord og potter ute.
Men jeg har ikke som mål å shine kjøkkenet, en drøy time eller to, rydde resten av stua. Tørke støv og mappe gulv, en time
Vaske badet, en halvtime
Brette klærene, ehh, sikkert minst en time...
Jeg skal nok rydde og vaske etter meg når jeg har bakt. Jeg skal rydde av spisebordet for jeg skal lage langbord, og muligens gjerne rydder jeg sjekken også fordi det ser hyggeligere ut. Men jeg skal ikke stresse livet av meg. Nemlig![]()
Bra det da [emoji4]Hvertfall når man har forsovet seg en time og har veldig dårlig tid...
Glad første møtet på dagen var avlyst
Å da hadde jeg eksplodert! Man planter da nemlig blomster av en grunn, og vil man ha tulipaner inne får man dra med barna for å la de velge i butikken [emoji23]Nabohuset. Barna rykker gjennom gjerdet vårt fra hagen deres. Så tenker de har tatt hånda gjennom. Moren sitter nok inne i huset. Men tror nok ikke hu bryr seg særlig uansett. Sikkert glad for å få tulipaner hu [emoji56][emoji13]
Det skjønner jeg men du er vel ikke like ille som meg når det kommer til ryddig hus eller?Bare liker å få ryddig hus![]()
God bedring og det trenger da ikke være strøkent inne for 17. Mai [emoji4]Åh, føler meg så dritt. Tett i nesa, hodepine, for lite søvn, og bare generelt sliiten. Må til byen en tur og handle noen greier de ikke har på butikken her ute, lete i skapet og se om jeg finner noe jeg kan ha på meg i morgen (som er deprimerende nok når jeg enda har mange kilo ekstra etter svangerskapet og neppe har mye som passer og i tillegg er ammevennlig), velge ut et antrekk til ungene og se om jenta mi har noen fine strømpebukser (evt få kjøpt i byen i dag)... Her er rotete og støvete og ukoselig, men jeg har ikke energi eller tiltakslyst til å gjøre noe med det. Har bare lyst til å grave meg ned på sofaen i dag, og skulke hele morgendagen.
Det tviler jeg påDet skjønner jeg men du er vel ikke like ille som meg når det kommer til ryddig hus eller?
God bedring og det trenger da ikke være strøkent inne for 17. Mai [emoji4]
Sender deg en klem, vet hvordan det føles! [emoji173]️
Å da hadde jeg eksplodert! Man planter da nemlig blomster av en grunn, og vil man ha tulipaner inne får man dra med barna for å la de velge i butikken [emoji23]
Det blir den. Svigermor begynte på oppvasken da mens jeg gjorde ferdig kaka og sånn. Og nå våkna lillemor så jeg ammer og da var hun visst ferdig å vaske opp så hun vaskee benken og komfyren.Flott innstilling![emoji1]
Dagen i morgen blir fin uansett!
Det blir den. Svigermor begynte på oppvasken da mens jeg gjorde ferdig kaka og sånn. Og nå våkna lillemor så jeg ammer og da var hun visst ferdig å vaske opp så hun vaskee benken og komfyren.Flott innstilling![emoji1]
Dagen i morgen blir fin uansett!
Har du en følelse av at jeg er ille?Det tviler jeg på
Hjelper ikke å gjøre noe med det når man ikke er helt i slaget ihvertfallNei, vi skal ikke feire hjemme, så det er mer det at det ofte ser slik ut, og jeg bruker heller energien min på andre ting enn å rydde og vaske. Men ofte topper det seg litt og jeg syns det blir reint ukoselig og deprimerende, og orker likevel ikke ta det. Takk for klemmen. Slapper av i senga med lille, som endelig har sovnet igjen etter mye sparking.
Hadde nok ville funnet et svart hull og krype nedi, men ville nok også undersøkt skadene og forklart nøye omandres eiendel, om det allerede hadde hvert forklart og spørs på alder hadde jeg fått ungen til å levere de tilbake, får ikke plantet de på nytt men da får ihvertfall personen ha de inne i det minste.Hadde neppe blitt glad om jeg fikk tulipaner av jenta mi etter at hun hadde vært ute, nei. Hadde jo blitt dritflau fordi jeg skjønte at de måtte komme fra noens hage!
Dobbelt faktisk. Enda jeg ikke trykket igjen når det tok lang tid for nettopp å unngå det.
Jaja. Ammet ferdig. Tid for lunsj. Jeg er sulten
Åh, føler meg så dritt. Tett i nesa, hodepine, for lite søvn, og bare generelt sliiten. Må til byen en tur og handle noen greier de ikke har på butikken her ute, lete i skapet og se om jeg finner noe jeg kan ha på meg i morgen (som er deprimerende nok når jeg enda har mange kilo ekstra etter svangerskapet og neppe har mye som passer og i tillegg er ammevennlig), velge ut et antrekk til ungene og se om jenta mi har noen fine strømpebukser (evt få kjøpt i byen i dag)... Her er rotete og støvete og ukoselig, men jeg har ikke energi eller tiltakslyst til å gjøre noe med det. Har bare lyst til å grave meg ned på sofaen i dag, og skulke hele morgendagen.
He he eg jaHar du en følelse av at jeg er ille?
Også skal jeg bare late som om jeg ikke tar vekk halvparten av leken til snuppa når hun har venninner på besøk
Slår aldri feil: tar tempen på lillemann, og innen 5 min har han bæsja. Ingen feber i alle fall. Bare ikke i modus, hatt to korte powernaps siden kl 7. Spøker for bytur når han er slik...