Hvordan går det med Desember 2017-damene? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Hei damer! :)

Hvordan går det med dere om dagene? Ikke så lenge igjen til den magiske 12-ukers grensa nå! Noen har kanskje passert den allerede, mens de fleste er på vei mot denne i full fart. Er formen bra? Har det sunket godt inn nå, det lille underet dere går rundt med i magene deres? :)

Nå har dere endelig fått TGA på plass igjen også, takk til 2+1+1<3, og dermed blir det kanskje mer pågang i den skjulte gruppa.

Vi har dessverre mistet noe på veien, og det er alltid veldig trist. Håper allikevel dere bevarer motet og deres gode humør. Er det noe vi kan gjøre tenker dere for å få løftet stemninga litt? Kanskje opprette en egen tråd hvor vi skriver inn bekymringer? Skal vi kicke avgårde en egen intern fotokonkurranse? Kunne det ha vært aktuelt for dere å ha startet opp med "hemmeligvenn"?

Kom gjerne med tips til hva du ønsker vi skal gjøre for å få løftet opp denne termingruppa! :D

Her går det veldig bra. Mye trøtt, og kvalm når jeg har spist usunt (f.eks godteri).
Har så langt vært på 3 TUL og sett lille bønna [emoji173]️ 10+6 fant vi hjertelyden her hjemme [emoji4]
Er nå 11+1 og har 6 dager igjen til 12+0 [emoji4]

Så bra initiativ fra moderator :D Synes du hadde flere gode forslag der :))) Selv er formen egentlig helt super her :) Enda litt trøtt men absolutt overkommelig :) Sluttet å jobbe nattevakter og det gjorde underverker for meg :) Er 12+0 på onsdag [emoji173]

Går fint her. Blir stadig mer kvalm og er trøtt, men har heldigvis en mann, familie og venner som tar godt vare på meg[emoji173] første svangerskapskontroll om en uke og første UL om to uker. Spent! Er 8+2, vi har kjøpt oss ny leilighet (med plass til alle tre), og skal nå i gang med salg av nåværende leilighet[emoji123][emoji123]

Jeg er kvalm store deler av døgnet, alltid trøtt, lavt blodtrykk som gjør meg sliten/trøtt og svimmel.. 12+0 imorgen og skal på første kontroll imorgen[emoji4]
Har vært litt trist stemning her inne siden vi har mistet så mange.. synes det er på tide å løfte gruppa litt[emoji4]

Så bra initiativ fra moderator :D Synes du hadde flere gode forslag der :))) Selv er formen egentlig helt super her :) Enda litt trøtt men absolutt overkommelig :) Sluttet å jobbe nattevakter og det gjorde underverker for meg :) Er 12+0 på onsdag [emoji173]

Takk for hyggelig tilbakemelding, skal ta det med tilbake til bakrommet. ;)

Hvilke av forslagene du synes vi skal starte i gang med?

Jeg er kvalm store deler av døgnet, alltid trøtt, lavt blodtrykk som gjør meg sliten/trøtt og svimmel.. 12+0 imorgen og skal på første kontroll imorgen[emoji4]
Har vært litt trist stemning her inne siden vi har mistet så mange.. synes det er på tide å løfte gruppa litt[emoji4]

Ja, vi må løfte gruppa MYE! ;) Har du noen gode forslag til hvordan? :)

Hemmelig venn hørtes koselig ut!

De siste ukene har jeg vært mye kvalm og trøtt, men i helgen ble det plutselig bedre. Litt skummelt med tanke på MA, men jeg velger å tro at alt er bra! Gleder meg til ultralyd, kan ikke slappe skikkelig av før det :-)

Kule insj Amalie! Hemmelig venn høres gøy ut. Er 19 dager til den magiske grensa er passert, og bare en uke til første legetime. Virker som om jeg har kvalmesykluser, 2-3 dager på og 2-3 dager av [emoji23] teller også ned til 23. mai da jeg kan bli med i skjult! Er 9+2 i dag [emoji5]

Litt uggen form men ikke verre enn at jeg klarer å gjøre ting. Kommer noen kvalme bølger og merker at ting skjer i kroppen. Vært verst nå siste to ukene men de sies jo å være de tøffeste og da det skjer mest med lille frøet å. Glad for at jeg får oppleve dette på nytt og ikke er syk som jeg trodde i to mnd. Ser frem til ul om to uker. Litt spent merker jeg. Alt blir mer virkelig når jeg får se at det er noe der inni magen

Hemmelig venn er koselig.

Kvalmen virker å ha forsvunnet, hvertfall når jeg spiser ordentlige måltider. Men kunne sovet døgnet rundt.... [emoji99] har hatt litt kynnere i det siste sannsynligvis pga lite søvn og litt mye stress på jobb så i dag har jeg faktisk tatt meg en egenmeldingsdag for å slappe av og samle litt krefter [emoji5]

Supert damer! :thumleft Noen som har lyst til å sette i gang "Hemmelig venn"? :D

Back
Topp