>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Var ikke det [emoji14] Haha. Rett før det kom noen gloserAu, det hørtes ikke veldig godt ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke det [emoji14] Haha. Rett før det kom noen gloserAu, det hørtes ikke veldig godt ut.
Å så gøy da å høre det da. Man blir ekstra stolt [emoji7]Jenta mi elsker å snakke engelsk. Gøy da, får høre fra lærere og andre elever på skolen at hun er så flink i engelsk. [emoji4] har sett mye på youtube da, og begynte plutselig å leke på engelsk da hun var rundt 4. [emoji16]
Egentlig ja. Men storesøstra mi hadde dille på Ariel. Gikk hele tiden... [emoji14]
Mannen spurte om jeg slo ned hele veggen det ute gitt [emoji23][emoji23]
Å så gøy da å høre det da. Man blir ekstra stolt [emoji7]
Den gikk også mye på repeat med lillesøster mi [emoji23]Vi hadde ikke egen videospiller, men pleide å leie av og til. På morgenen dagen etter fikk vi jo se på våre filmer (hadde sett leiefilmer kvelden før), og da satte brødrene mine på Løvenes Konge, uten unntak. Bra den, men husker jeg ville se de andre også.![]()
Vurderte det sterkt der og da [emoji23][emoji23]Skal ikke renovere mens du er i gang?![]()
Den gikk også mye på repeat med lillesøster mi [emoji23]
Vurderte det sterkt der og da [emoji23][emoji23]
Joo. Banan og jordbær, litt yoghurt, og vann eller noe til å tynne ut. [emoji7]
Var ikke det [emoji14] Haha. Rett før det kom noen gloser
Altså jordbær må med[emoji6], men jeg må ha mest blåbær i[emoji2]
Nei, nå må jeg legge meg[emoji28] natta damer[emoji2] ha ei god natt[emoji171]
Vakkert der har jeg settHehe, det har jeg ikke sett siden jeg var barn. Husker jeg hadde så lyst til å reise dit! Introen så så deeeilig ut!
Natta og sov godtNei, nå må jeg legge meg[emoji28] natta damer[emoji2] ha ei god natt[emoji171]
Aladdin er jeg med på [emoji14]Jeg så mye på Ringeren i Notre Dame, Aladdin -Røvernes konge, og Lillefot. Blant annet [emoji7]
Sov godt. Sove jeg ogsåNei, nå må jeg legge meg[emoji28] natta damer[emoji2] ha ei god natt[emoji171]
Aladdin er jeg med på [emoji14]