☆ Skravletråd Mai ☆

Jenta mi elsker å snakke engelsk. Gøy da, får høre fra lærere og andre elever på skolen at hun er så flink i engelsk. [emoji4] har sett mye på youtube da, og begynte plutselig å leke på engelsk da hun var rundt 4. [emoji16]
Å så gøy da å høre det da. Man blir ekstra stolt [emoji7]

Egentlig ja. Men storesøstra mi hadde dille på Ariel. Gikk hele tiden... [emoji14]

Vi hadde ikke egen videospiller, men pleide å leie av og til. På morgenen dagen etter fikk vi jo se på våre filmer (hadde sett leiefilmer kvelden før), og da satte brødrene mine på Løvenes Konge, uten unntak. Bra den, men husker jeg ville se de andre også. :p

Å så gøy da å høre det da. Man blir ekstra stolt [emoji7]

Ja, det er gøy. Og hun er så interessert, spør stadig hva ting betyr og sånt. Sliter litt med uttale av th-lyden da, men den er det jo til og med ungdomskoleelever som sliter med [emoji4]

Vi hadde ikke egen videospiller, men pleide å leie av og til. På morgenen dagen etter fikk vi jo se på våre filmer (hadde sett leiefilmer kvelden før), og da satte brødrene mine på Løvenes Konge, uten unntak. Bra den, men husker jeg ville se de andre også. :p
Den gikk også mye på repeat med lillesøster mi [emoji23]

Nei, nå må jeg legge meg[emoji28] natta damer[emoji2] ha ei god natt[emoji171]

Back
Topp