Tips mot å holde det hemmelig

Lilleic

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg sliter virkelig med å holde det hemmelig at jeg er gravid, jeg vil jo ikke si det til noen utenom de nærmeste, men samtidig vil jeg bare rope det ut til alle sammen.

Vi skal på middag på 17 mai. vanligvis blir det en del drikke da siden ingen i vennegjengen har barn, er kun ei av venninnene mine som vet at jeg er gravid, føler jeg går på antibiotika unnskyldninga er oppbrukt, kan jo ta med alkoholfri vin, men jeg synes den smaker piss :P

Jeg r veldig glad i vin ellers, og er ikke den vanskligste å be om å ta et glass vin sammen.

Kjøp Carlsberg uten alkohol. Kjempegod. Drikk den av glass. Eventuelt lag deg "drinker". Strawberry daquiri, mojito, "rom og cola"

Jeg kommer til å takke ja til alkohol på 17. mai - mannen skal få nok å drikke altså, og så tenker jeg å "gå meg en tur" på kjøkkenet innimellom så jeg kan tømme ut litt :)

Ei venninne tok en vanlig vinflaske og fylte den med annet alkoholfritt innhold. Vi andre tenkte ikke noe mer over det. Kanskje en ide?

Ei venninne tok en vanlig vinflaske og fylte den med annet alkoholfritt innhold. Vi andre tenkte ikke noe mer over det. Kanskje en ide?

Det gjorde jeg første gangen og, det var VELDIG effektivt ;) Dessuten så er mennesker mer opptatt av seg selv enn andre er min erfaring ;)

Det samme har jeg gjort. :-) Det med vinen altså.
Du kan jo si at du prøver deg på hvit måned? :P
Eller at du rett og slett ikke er i form og orker ikke å bli verre.:-)

takk for alle tips :D kanskje saft i vinflaske :D

Klarer ikke lukten av vin uten jeg blir kvalm for tiden :P

Jeg skal på weekend med ei venninne neste helg, og siden jeg ikke er klar for å fortelle noe så bytter jeg ut innholdet i ei vinflaske til noe annet:) Kommer til å gjøre det samme på jobbfesten som er planlagt i juni:)

Back
Topp