☆ Skravletråd Mai ☆

Haha ja. Bonus! Nå er nå jeg riktignok mye mer med og hos svigermor enn noen andre også [emoji14] Lov å bli utskjemt hihi
Jeg troooooor du mener bortskjemt

73079f44fb4b7c26cf3833c717a5cc76.jpg

Haha nei altså. Det var en overdrivelse.

Men har vært hos svigermor også hvor vi fikk middag, is, bløtkake og sitronfromasje pluss drikke. Så til svigerfar og fikk softis. Og kunne nok fått enda mer også. Men må begrense oss bittelitt altså [emoji14]

Men utskjemt betyr altså noe helt annet enn bortskjemt. :p løst oversatt er å skjemme seg ut at man driter seg ut eller flauer seg ut ;)

Hørtes godt ut med is, da :)

Men utskjemt betyr altså noe helt annet enn bortskjemt. [emoji14] løst oversatt er å skjemme seg ut at man driter seg ut eller flauer seg ut ;)

Hørtes godt ut med is, da :)
Den betydninga har ikke vi om det ordet her [emoji14] Hahaha. Så da skjønner jeg du reagerte litt mer [emoji23]

Ja. Hun vet å få sagt det, oftest på en anklagede måte. For at jeg ikke har gitt min datter lunsj ENDA klokken 1330 på en lørdag, vel vi spiste frokost sånn rundt 10 og fikk en snarvisitt sånn ca 13, derav at lunsjen ble 1330 ;-)

Eller altså for at vår ikke har spist opp ENDA fem min etter at maten var servert eller altså at HUN må kjede seg fordi vår må rydde ;-)

Herlige unger. Noen mer direkte, og en anelse selvsentrert, enn andre.... ;-)
Høres litt ut som min til tider

Håper det blir bedre etterhvert [emoji6]

Definitivt.

Hun spiser middag på ca fem minutter. Så når vi bruker mye lenger tid.... I går spiste vi lunsj og middag ute., Og jeg aner ikke hvor mange gangeyr vi svarte "hun kommer når vi er ferdige å spise" "hun spiser enda" etc

Mye bedre og kose seg ved matbordet som dere gjør[emoji4]

Ser dette. Tror vi på vår plass bruker ordet litt annerledes gitt [emoji23]

Note to self. Ikke bruk det ordet andre plasser i Norge [emoji23][emoji23]

Man vet jo aldri da, er så mange ord folk bruker feil. :p Har en ny bekjent som stadig bruker ordet "middelmådig", og tror tydeligvis det betyr "middels/delvis". Type "stolen ble brukt bare middelmådig" og "var bare middelmådig med i samtalen". [emoji58]

Sambo som egentlig ikke vil ha fler på lenge bare: Jaja, men vi ordner det og [emoji23] Men tror og håper jeg bare er gal. Men må teste igjen ja [emoji28] Ingen mens, men det har jeg ikke hatt siden fødsel [emoji14] Så den kan jeg ikke stole på. Cerazette [emoji85]

Blir spennende med ny test da[emoji1]

http://ordbok.uib.no/UTSKJEMT
Ser det er en mulighet i nynorskordboka slik dere bruker det. Men jeg leser det jo på en heelt annen måte [emoji14] blir vanæret fordi dere får is liksom, haha
Hahaha. Aner ikke. Jeg er vokst opp med det ordet på den måten [emoji14] Skjemme deg ut er noe annet derimot for vår del hahahaha!!! [emoji23][emoji23]

Vil ikke skrive mer. Ble flau nå gitt [emoji85]

Man vet jo aldri da, er så mange ord folk bruker feil. [emoji14] Har en ny bekjent som stadig bruker ordet "middelmådig", og tror tydeligvis det betyr "middels/delvis". Type "stolen ble brukt bare middelmådig" og "var bare middelmådig med i samtalen". [emoji58]
Ikke sant? Fort gjort gitt. Men kjente jeg ble litt flau alikevel gitt. Selv om jeg er vokst opp med ordet i den formening gitt [emoji85]

Back
Topp