☆ Skravletråd Mai ☆

Dere driver med i dag da??
Vi har vært ute å gått tur i regnværet. Er litt av sjarmen med våren syntes jeg. Lukter godt ute nå.
Vi har hatt besøk av min bror med barna, og etterpå har vi spist middag. Nå skal vi ringe min svigerinne som har bursdag og gratulere med dagen. Og så er det vel på tide med kvelden snart etter at eldstemann har gjort ekstralekse (han fikk med klassebamsen hjem i helga. Derved må han skrive i boka om hva bamsen har opplevd denne helga)

Etter at ungene er i seng skal jeg stryke bunadsskjorter og så er det å fikse gjesterommet, svigermor kommer i morgen

Det gjør jeg og[emoji7] Alt smaker så mye bedre når man ikke har lagd det selv[emoji4] Takk, sitter nå helt stappa i sofaen[emoji28]
Fort gjort gitt.

Kjørte til svigerfar en tur. Han diska softis frem [emoji23]
Vi er utskjemte i dag [emoji56]

Fort gjort gitt.

Kjørte til svigerfar en tur. Han diska softis frem [emoji23]
Vi er utskjemte i dag [emoji56]
Hjemmelaget? Jeg vil så gjerne gjøre det på 17.5 men aner ikke hvordan jeg skal få til til så mange.

Vi har en softismaskin, men det går sånn 3-4 dl i den. Vi er 12

Herlig da

Da var vi ferdige med frokosten og hadde satt ungene igang med å rydde rommene sine vi

Og 10.10 ringte nabojenta på. Og 1015 sa vi at det var ryddig nok så vår fikk gå ut. Da var hun passe lei der ute for "VET DU hvor lenge jeg må kjede meg ute???" uttalte hun.

Vel. Av og til faktisk kan ikke vår gå ut. Og jeg tror ikke det var mye mer gøy for henne ;-)
Hehe de får da sagt det også da [emoji23]

Vi er hos svigermor. Fått middag og vet du hva vi skal ha til dessert???

SITRONFROMASJE! [emoji23][emoji23][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Ååå det er lenge siden jeg har spist det [emoji54]

Hehe de får da sagt det også da [emoji23]
Ja. Hun vet å få sagt det, oftest på en anklagede måte. For at jeg ikke har gitt min datter lunsj ENDA klokken 1330 på en lørdag, vel vi spiste frokost sånn rundt 10 og fikk en snarvisitt sånn ca 13, derav at lunsjen ble 1330 ;-)

Eller altså for at vår ikke har spist opp ENDA fem min etter at maten var servert eller altså at HUN må kjede seg fordi vår må rydde ;-)

Herlige unger. Noen mer direkte, og en anelse selvsentrert, enn andre.... ;-)

Hjemmelaget? Jeg vil så gjerne gjøre det på 17.5 men aner ikke hvordan jeg skal få til til så mange.

Vi har en softismaskin, men det går sånn 3-4 dl i den. Vi er 12
Nei. Han har en kiosk. Så den er ordentlig [emoji14]

Blir man utskjemt av å få is? [emoji848] (eller mener du bortskjemt?)
Haha nei altså. Det var en overdrivelse.

Men har vært hos svigermor også hvor vi fikk middag, is, bløtkake og sitronfromasje pluss drikke. Så til svigerfar og fikk softis. Og kunne nok fått enda mer også. Men må begrense oss bittelitt altså [emoji14]

Back
Topp