Lørdagskveld [emoji4]

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Hva gjør dere jenter på en lørdagskveld?
Her er det hjemmelaget pizza (80-tallspizza som noen kaller det) i ovnen. Venter på at svigers kommer å spiser.
Lurer på å sløve skikkelig på sofa etterpå, og kanskje sette på MGP [emoji4]

Sambo lager taco som jeg håper jeg orker [emoji5] Og så blir det vel MGP hvis ikke sambo har en viktig hockeykamp eller ett sykkelløp som han MÅ se [emoji970][emoji960][emoji1338]

Sambo lager taco som jeg håper jeg orker [emoji5] Og så blir det vel MGP hvis ikke sambo har en viktig hockeykamp eller ett sykkelløp som han MÅ se [emoji970][emoji960][emoji1338]

Norge spilte og tapte tidligere i dag så tror ikke det er noe viktig i kveld... sykkelløp er det vel heller ikke, evt sammendrag av giro eller noe men da kunne han jo sett selve etappen tidligere[emoji4] blir nok mgp på deg tenker jeg[emoji106]

Norge spilte og tapte tidligere i dag så tror ikke det er noe viktig i kveld... sykkelløp er det vel heller ikke, evt sammendrag av giro eller noe men da kunne han jo sett selve etappen tidligere[emoji4] blir nok mgp på deg tenker jeg[emoji106]

Ja, jeg overvar den hockeykampen faktisk [emoji6] Hehe.
Jeg aner ikke når disse tingene er på TV, men det er vel mest på dagtid heldigvis.
Sambo er ikke så interessert i MGP, så han vil vel se om vi kan finne noe annet på TV. Golf liker han også [emoji12]
(Jeg pleier å få vilja mi også altså, men jeg ser så sykt mye på TV om dagen, så han får velge litt nå [emoji6])

Tror forøvrig du har rett og at det blir MGP [emoji16][emoji322][emoji445][emoji444]

Ja, jeg overvar den hockeykampen faktisk [emoji6] Hehe.
Jeg aner ikke når disse tingene er på TV, men det er vel mest på dagtid heldigvis.
Sambo er ikke så interessert i MGP, så han vil vel se om vi kan finne noe annet på TV. Golf liker han også [emoji12]
(Jeg pleier å få vilja mi også altså, men jeg ser så sykt mye på TV om dagen, så han får velge litt nå [emoji6])

Tror forøvrig du har rett og at det blir MGP [emoji16][emoji322][emoji445][emoji444]

Stå på ditt, golf vs mgp er vel en lett match... hehe

Sitter og venter på Eurovision:) Funderer over hva vi skal spise! Skal straks legge jentungen som ikke vil sove pga sola (nordnorge). Hehe!

Her er det laber stemning og gubben gikk på loftet å la seg. Jeg vurderer å legge meg jeg å. Sliten samt vi har diskutert/krangla. Skulle egentlig kose oss og se en film osv. Men det klarte han å ødelegge enda vi ble enig om å ta en ordentlig prat i morgen og prøve å kose oss i dag. Er i grunn både lei meg og sur.

Her har vi feira bursdag idag, så jeg er dødssliten nå! Mannen er hos en kompis å ser på motorsykkel, og skal kjøpe med pizza til oss på vei hjem:)

Begynner endelig å få tilbake litt energi, så kl 22 vasket jeg soverommetxsmile9 jeg som egentlig har sovnet for lengst når klokka er 22:happy: Nå er det sofatid med Eurovision xsmile9

Her spiste vi potetform (en familieklassiker) og så en episode av 13 Reasons Why. Så spilte mannen litt og jeg så et par episoder av Riverdale. Rimelig rolig lørdag [emoji4][emoji4]

Her er det laber stemning og gubben gikk på loftet å la seg. Jeg vurderer å legge meg jeg å. Sliten samt vi har diskutert/krangla. Skulle egentlig kose oss og se en film osv. Men det klarte han å ødelegge enda vi ble enig om å ta en ordentlig prat i morgen og prøve å kose oss i dag. Er i grunn både lei meg og sur.

Huff, er så kjedelig og frustrerende bør det blir sånn. Håper det ordnet seg greit igjen [emoji8]

Back
Topp