Neste gang daHar ikke barnevakt[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neste gang daHar ikke barnevakt[emoji23]
Det er detDeilig med garderobe[emoji1]
God bedringJeg hater å klage så mye, men vet ikke hvor jeg skal gjøre av hodet mitt![]()
Det er slitsomtTakk
Irriterer meg faktisk ganske mye over disse puslespillene.
Lille U elsker puslespill og er ganske flink.
Men mannen gir han alt for mange på en gang.
Når Lille U vil ha et annet enn det som ligger fremme gir han han det uten å ta vekk det andre, og så blir brikkene blandet.
Blir det for mange klarer ikke Lille U dem, og han hiver brikkene rundt, han vil gjerne pusle, men når 3 eller fler puslespill er blandet blir det for mye, og mannen gir han et nytt som bare forverrer situasjonen...
Alt ender opp med at jeg må sitte å lete stuen, kjøkkenet og lekekasser rundt etter brikker og pusle for å se hvor mange brikker som mangler.
Den tiden kunne jeg godt ha tenkt meg å bruke på andre ting
Ja,det synes jegSå godt å høre[emoji173]️
JaUff da.
Hodepine?
Ja,det synes jegSå godt å høre[emoji173]️
Takk så mye.God bedring
Mye som plager henne, mange diagnoser og egentlig stengt tatt ikke kommet seg etter en meget alvorlig tykktarmbetennelse i fjor sommer som like gjerne kunne medført at hun ikke var herÅh, litt for mye?
Ringe legevakten kanskje?Takk så mye.
Ja, jeg tror jeg må det. Men jeg er litt blyg :/ Liker det ikke egentlig. Men venter til mannen er hjemme. Ikke så tøff sånn.Ringe legevakten kanskje?
Sikker på at det ikke er migrene?JaJeg visste jo trykket ville øke igjen, jeg bare håpet det skulle ta lengre tid... Og legger jeg meg ned øker det mer. Første 3 dagene trengte jeg ikke smertestillende mer eller mindre, de neste 3 etter deg klarte jeg meg med paracet og Ibux. Men nå er jeg tilbake på Paralgin Forte, og synet tuller med meg. Og jeg er av typen som holder igjen for å ringe, for jeg vil ikke være til bry. Men kanskje jeg burde.
Huff, så trist at det skal være så mye. Er det ikke noe de kan gjøre for at hun skal komme seg raskere, eller få det bedre?Mye som plager henne, mange diagnoser og egentlig stengt tatt ikke kommet seg etter en meget alvorlig tykktarmbetennelse i fjor sommer som like gjerne kunne medført at hun ikke var her
http://www.google.no/search?q=plaka...X&ved=0ahUKEwiKt9SJ_OzTAhXI3CwKHaS2DfMQsxgICgNoen som har tips til sider med kule bilder/plakater til barnerom?
Skjønner men noen ganger er det lurt å ringeJa, jeg tror jeg må det. Men jeg er litt blyg :/ Liker det ikke egentlig. Men venter til mannen er hjemme. Ikke så tøff sånn.
Desverre... Det var det vi "håpet" og trodde først. Men jeg har forandringer på mr, og da de sjekket trykket i hodet under spinalpunksjon så var det noe forhøyet, og de tappet litt spinalvæske. Var bedre en ukes tid da, følte meg som supermann faktisk. Men det øker igjen, så venter på varig løsning. Eventuelt medisiner som sørger for lavere trykk. Blæ...Sikker på at det ikke er migrene?
Dersom det er det bør du kanskje får andre medisiner
Masse god bedring
Jeg ender stort sett opp med det, etter å ha sitti med telefonen i hånda og svettet og formulert meg for meg selv en times tid. Skikkelig håpløs på det, til tross for at jeg er en sosial person. Men jeg får så klump i magen om jeg er uheldig med hvem jeg treffer på..Skjønner men noen ganger er det lurt å ringe
Bare kjekt detSå snill du er![]()
tusen takkUff så kjipt
God bedring