Stakar lita [emoji173] Er så vondt å spy også. Hvor gammel?Det stemmer, syntes så synd på a i natt der ho satt i dusjen og gren[emoji22] og ho måtte dusje for ho hadde fult håret i spy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakar lita [emoji173] Er så vondt å spy også. Hvor gammel?Det stemmer, syntes så synd på a i natt der ho satt i dusjen og gren[emoji22] og ho måtte dusje for ho hadde fult håret i spy.
God bedring [emoji173] Håper det går raskt.Joda . Må bare vente og ta smertestillende så lenge
Lykke tilHar vært og handlet litt.
Lille U sover og mannen er sendt i seng.
Har minst 5 puslespill utover stuegulvet sammen med andre leker.
Nå har jeg ingen som går i veien for meg mens jeg får ryddet litt.
Er jeg heldig så får jeg også støvsugd og vasket før noen våkner igjen
Hørtes digg utHar alle forsvunnet litt?I dag har jeg latt alt ligge. Husker ikke sist jeg gjorde det Veldig deilig!
Så snill du erOki har en det står L på. Tror det tilsvarer 13. Kan få![]()
Ja nesten så jeg ikke tror det selv.Hørtes digg ut
Uff så kjiptJo det gikk. Har fått en reaksjon på midlet . Som har rett og slett brent sår på tungen . Må være for store skinner nede rett og slett :/ feber nå . Voldsomme greier hehe
God formiddag jenter![]()
Hun er god på å ta det med ro. Erfaren på det området desverre.Så flott! [emoji173] Håper kom kommer seg raskt, og tar det med ro hjemme
Du får lage en![]()
Blir digg å bli ferdig
Sliten. Men bedre. Skal hvile seg. Lov å være ute. Men ikke i trekk. Og ingen fysiske anstrengelser.Så bra.
Hvordan går det med henne?
Åh, litt for mye?Hun er god på å ta det med ro. Erfaren på det området desverre.
Da ble mamma utskrevet fra sykehuset![]()
Ferdig hos tannlegen .
Fortsetter på det som skal bli garderoberom, dvs som nå er det
TakkLykke til![]()
Uff da.Jeg hater å klage så mye, men vet ikke hvor jeg skal gjøre av hodet mitt![]()