Hva str bruker kB i RL?God morgen syn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva str bruker kB i RL?God morgen syn
Fortsetter på det som skal bli garderoberom, dvs som nå er detGod tur til svigermor[emoji1]
Hva rydder du idag?
He he sikkert litt igjen da ogsåFarlig, farlig[emoji85] bra jeg ikke har tid før i kveld[emoji23]
Så braDa ble mamma utskrevet fra sykehuset![]()
Det er den ene tingen jeg liker [emoji14]Brette klær er den jeg liker aller, aller dårligst.
Forøvrig står nok mannen på vel så mye som meg.
Ja, jeg fikk en liten note i innboksen forrige dagen [emoji85]Bra du passer på![emoji23]
Så flott! [emoji173] Håper kom kommer seg raskt, og tar det med ro hjemmeDa ble mamma utskrevet fra sykehuset![]()
Gikk det bra?Ferdig hos tannlegen .
Kos deg resten av dagenFerdig for i dag, Nå må jeg legge ut ting til salgs så skal jeg i dusjen
Tja det varierer men 10 og 12Hva str bruker kB i RL?
Det skal jegKos deg resten av dagen![]()
Hvordan gikk det?Ferdig hos tannlegen .
Oki har en det står L på. Tror det tilsvarer 13. Kan fåTja det varierer men 10 og 12
Jo det gikk. Har fått en reaksjon på midlet . Som har rett og slett brent sår på tungen . Må være for store skinner nede rett og slett :/ feber nå . Voldsomme greier heheHvordan gikk det?
Kanskje fordi hun har hostet. Ubehagelig uansett [emoji173] Men bra hun ikke virker sykLille her hadde sin første omgangssyke for et par mnd siden, og etter 3 forsøk på dusj måtte vi gå over til klut, og la det roe seg. Det var ikke ålreit.
Joda . Må bare vente og ta smertestillende så lengeGikk det bra?